گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به احتمال انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: هنوز به ما چیزی نگفته‌اند و خودش هم از این موضوع بی‌اطلاع است.

واکنش فولاد به سرمربی‌گری نکونام در تیم‌ ملی: مخالفتی نداریم

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد مخالفتی با جدایی جواد نکونام برای سرمربیگری تیم ملی ندارد.

طی یکی دو روز گذشته که بحث برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی داغ شده، نام های ایرانی نیز برای جایگزینی وی بر سر زبان‌ها افتاده است. در این خصوص شایعاتی درباره حضور جواد نکونام در بین گزینه های سرمربیگری تیم ملی به وجود آمده و همین موضوع امروز مورد پرسش از مدیرعامل باشگاه فولاد قرار گرفت.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد که قصد حضور در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال را دارد، در مواجهه با خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی درباره احتمالی سرمربیگری جواد نکونام در تیم ملی گفت: «هنوز به ما چیزی نگفته‌اند و خودش هم از این موضوع بی اطلاع است.»

خبرنگاران از گرشاسبی پرسیدند که اگر فدراسیون فوتبال درخواست حضور نکونام در تیم ملی را داشته باشد،‌ با این موضوع موافقت خواهد کرد؟ مدیرعامل فولاد بیان کرد: «بحث موافقت من نیست. همه ما باید بسیج شده و برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم. وقتی بحث ملی باشد همه باید کمک کنیم. اولویت تیم ملی از همه چیز بیشتر است. خروجی همه مسابقات، بازی‌های لیگ برتر و آکادمی ها، موفقیت تیم ملی است.»

با این شرایط باید منتظر روزهای آینده و اخبار جدیدی بمانیم که از فدراسیون فوتبال درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مخابره می‌شود. اینکه تصمیم مدیران درباره اسکوچیچ چیست و در صورت برکناری او چه کسی را به عنوان جایگزین انتخاب خواهند کرد.
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید