مرکز خرید دلگشا را باید از مناسب‌ترین سکوهای ورود جوانان به بازار تهران دانست، سکویی که اعتبار و وزانت بازار را در کنار امکانات مدرن، سُنت شکنی و حمایت از جوانان مهیا کرده است.

بازار بزرگ دلشگا نقطه پایانی بر انحصار بازاریان تهران / چرا بازار دلگشا بهترین نقطه برای ورود جوانان به کسب و کار در بازار تهران است؟

سلام نو – سرویس اقتصادی: اگر اهل کسب‌وکار باشید و اهل «کاسبی» و «دُکان»دار و ساکن تهران، حتما تا به حال به به این فکر کرده‌اید که برای رونق بیشتر کار خود راهی بازار تهران شوید.

بازار تهران یکی از مهم‌ترین مراکز اقتصادی پایتخت و حتی کشور است که موقعیت، اعتبار و مزایای خاص خود را دارد و هر کسی را وسوسه می‌کند که به هر شکل راهی به آن پیدا کند. جوان و پیر فرقی ندارد، هر کسی که دنبال رونق کاسبی خود باشد حتما در مقطعی دنبال ورود به بازار تهران بوده است.

رقابت شدید و سنت‌هایی انحصار پسند؛ موانع ورود به بازار تهران

شما برای ورود به بازار تهران به عنوان یک فروشنده شاید چندان راه سختی را در پیش نداشته باشید، اما مغازه‌دار بودن و دکان‌داری در بازار تهران کاری نیست که چندان ساده باشد.

مشکل اول رقابت شدیدی است که در بازار تهران وجود دارد. بازار یکی از جذاب‌ترین نقاط خرید و فروش تهران است و طبیعی است که رقابت برای کسب جایگاه در آن دشوار باشد و ورود به آن هزینه مالی و اعتباری قابل توجهی بخواهد.

مشکل دوم اما سنت‌های انحصار پسندانه بازار است. از قدیم بازار جای ریش سفیدان، بزرگان و کاسبان کهنه‌کار است. در چنین فضایی یک جوان حتی اگر تمام شرایط را داشته باشد باز هم با این سد مواجه است. نگاه‌های سنگین، همراهی نکردن و جو سنگین بازار چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.

بازار بزرگ دلگشا؛ حامی ورود جوانان به بازار تهران

در چنین فضایی یکی از راه‌ه‌های مناسب برای ورود به بازار تهران یافتن جایی است که دنبال کنار زدن این موانع باشد. بازار بزرگ دلگشا یکی از مراکز خریدی است که تلاش می‌کند با حمایت از جوانان و فضا دادن به آن‌ها تسهیل‌گر حضور آنان در بازار تهران باشد.

بازار بزرگ دلشگا با مساحت ۵۰ هزارمتری ساخته شده است و با ۱۶۰۰ واحد تجاری در ۱۰ طبقه درست در میدان ۱۵ خرداد، یکی از بهترین نقاط بازار تهران، قرار دارد.

بازار بزرگ دلشگا نقطه پایانی بر انحصار بازار تهران / چرا بازار دلگشا بهترین نقطه برای ورود جوانان به کسب و کار در بازار تهران است؟

یکی از سیاست‌های اصلی مدیران سرای دلگشا همکاری حداکثری با جوانان برای ورود به فضای بازار است. آن‌ها تلاش می‌کنند مزایایی را برای متقاضیان جوان حضور در بازار بزرگ دلگشا فراهم کنند و برخلاف سنت بازار از حضور جوانان استقبال کنند.

چرا سرای دلگشا گزینه مناسبی برای حضور مغازه‌داران جوان است؟

اولین مزیت سرای دلگشا بافت عمومی فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار آن است که اکثرا جوان هستند. در چنین فضایی خبر از نگاه‌های سنگین فضای کلاسیک بازار تهران نیست. در گام بعدی هم می‌توان روی حمایت مدیران مجموعه از کسب‌وکارهای نوپا و جوان حساب کرد.  اما این دو مزیت نباید باعث شود که فکر کنید سرای دلگشا از نظر امکانات دسته کمی از رقبای خود دارد.

سرای دلگشا به جز استقبال از جوانان سعی دارد که استانداردهای مراکز خرید بازار را نیز ارتقا دهد. فودکورت مجهز و مدرن، تعدد سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مدرن و مجهز بودن به مدرن‌ترین تجهیزات اطفا حریق از جمله امکانات بازار بزرگ دلگشا است. به جز این ساخت یک پارکینگ در نزدیک این مرکز خرید در دستور کار مدیران آن قرار دارد.

یکی از نگرانی‌های این روزهای مغازه‌داران بحث امنیت کسب و کارها است. ارتباط مستقیم این مرکز تجاری با کلانتری و حضور نیروهای حفاظتی کارکشته و توانمند در محیط این مجموعه باعث می‌شود استاندارد امنیتی به شدت افزایش پیدا کند.

در یک کلام مرکز خرید دلگشا را باید از مناسب‌ترین سکوهای ورود جوان به بازار تهران دانست، سکویی که اعتبار و وزانت بازار را در کنار امکانات مدرن، سُنت شکنی و حمایت از جوانان مهیا کرده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید