سال‌ها سفر می‌تواند شما را کاملا تغییر دهد و حتی در نحوه تربیت فرزندانتان نیز نشان داده می‌شود.

بهترین مکان‌های تعطیلات خانوادگی از سراسر آسیا + عکس

سلام نو-سرویس گردشگری: همه عاشق سفر هستند، با این حال، هر کس به طور متفاوتی سفر می‌کند. برخی از افراد با خانواده سفر می‌کنند در حالی که برخی دیگر تنها مسافر هستند. در حال حاضر، مقصد، وسیله حمل و نقل، هتل و غیره ممکن است با سبک سفر متفاوت باشد. به خصوص زمانی که با خانواده سفر می‌کنید سخت می‌شود. در حالی که مسافران انفرادی می‌توانند هر جایی را برای اقامت انتخاب کنند، برای کسانی که با کودکان و خانواده سفر می‌کنندریال، امکان‌پذیر نیست. وقتی هوا خیلی گرم یا خیلی سرد است، اوضاع حتی سخت‌تر می‌شود و از این رو، حتی یک جزء کوچک مانند آب و هوا نقش مهمی در سفر ایفا می‌کند. بنابراین مهم است که خوب تحقیق کنید و به مکان‌هایی که به شدت توصیه می‌شود برای تعطیلات خانوادگی بروید. نقاط توریستی، سفر از راه دور یا غیر معمول ممکن است همیشه بهترین ایده نباشند. با این حال، هرگز نمی‌توان برای ایده‌های تعطیلات خانوادگی تحت فشار قرار گرفت.

سفر با کودکان در سراسر جهان چندان آسان نیست، اما باز هم، سفر با خانواده عالی به نظر می‌رسد. اگر واقعا معتقدید که زندگی چیزی فراتر از یک ماجراجویی است و باید به بهترین شکل زندگی کرد، پس برای سفرهای خانوادگی آماده هستید. بیشتر افرادی که با بچه‌ها سفر می‌کنند، مشتاق کشف دنیا هستند. دانسته یا ندانسته این اشتیاق به بچه هم منتقل می‌شود. به علاوه، سال‌ها سفر می‌تواند شما را کاملا تغییر دهد و حتی در نحوه تربیت فرزندانتان نیز نشان داده می‌شود.

مکان‌های زیر می‌توانند الهام بخش شما برای سفر با فرزندانتان باشند:

۱. دهلی یکی از دوستانه‌ترین مکان‌های تعطیلات خانوادگی

هیچ چیز بلندتر از دهلی برای تعطیلات خانوادگی فریاد نمی‌زند! هر چیزی که یک خانواده دوست دارد با هم ببیند و تجربه کند را دارد. زیبایی، جذابیت و عظمت دوران مغول را از طریق معماری شگفت انگیز خود در بر می‌گیرد. می‌توانید آن بناهای تاریخی متعدد را ببینید، از بازارهای خیابانی بی‌شماری دیدن کنید و البته غذاهای بسیار خوشمزه بخورید. فراموش نکنید که از مکان‌هایی مانند چاندینی چوک، پاراتها گالی، دروازه هند، بازار ساروجینی و محل کانات دیدن کنید. دهلی بسیار بیشتر از اینهاست، همچنین باید مواردی مانند قلعه قرمز، جانتار منتار، قطب منار و غیره را ببینید.

۲. سنگاپور

بهترین مکان‌های تعطیلات خانوادگی از سراسر آسیا + عکس

جاذبه‌ها و مواد غذایی بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند نیازهای سفرهای خانوادگی را برآورده کند. همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای قرار دادن فرزندان در معرض فرهنگ‌های مختلف است. در حالت ایده آل، اکثر مردمی که در سنگاپور زندگی می‌کنند، مالزیایی، چینی یا هندی هستند. البته بدون احتساب سنگاپوری‌ها! استودیوی بی‌رقیب یونیورسال، جزیره زیبای سنتوزا، باغ‌های آینده‌نگر، مرکز هاوکر تنها چند مکان در سنگاپور هستند که برای کودکان مناسب هستند. بنابراین، باید یکی از بهترین مقاصد برای سفر با بچه‌ها باشد.

۳. جیپور

بهترین مکان‌های تعطیلات خانوادگی از سراسر آسیا + عکس

جیپور یکی از رنگارنگ‌ترین، دوستانه‌ترین و باشکوه‌ترین شهرهای تاریخ است. بهترین اقلام دست ساز را برای خرید ارائه می‌دهد. نسب بسیار آشکار خانواده سلطنتی را که در سراسر شهر پراکنده است فراموش نکنید. این شهر همچنین میراث غنی هنرهای باستانی، فرهنگ، سبک زندگی و تاریخ را در خود جای داده است. چیزی است که باید حداقل یک بار از آن بازدید کرد. هوا محل یادبودی است که در سراسر جهان شهرت دارد. قلعه ناهارگر منظره بسیار زیبا و باشکوهی از شهر ارائه می‌دهد. اگر اهل جواهرات هستید، بازار جوهری مکان مناسبی برای شماست. و البته، بدون بازدید از چوخی دانی نباید این شهر را ترک کرد.

۴. ژاپن

بهترین مکان‌های تعطیلات خانوادگی از سراسر آسیا + عکس

تعداد بسیار کمی از مقاصد به جاذبه‌های ژاپن نزدیک می‌شوند. این یکی از امن‌ترین و تمیزترین مکان‌های جهان است. همچنین تعداد بسیار زیادی فعالیت دارد که بچه‌ها را مشغول می‌کند. می‌توانید به پیاده روی، رفتینگ یا آموزش صنایع باستانی سنتی بروید. از کیوتو تا توکیو، زیبایی ژاپن به تمام معنا منحصر به فرد است. این یکی از معدود مکان‌هایی است که حتی موزه‌ها برای کودکان مناسب و رایگان هستند! رویدادهای عمومی بی‌شماری وجود دارد که همیشه در سراسر شهر برگزار می‌شوند. سیستم حمل و نقل در اینجا بهترین است، به خوبی در سراسر شهرها متصل است و از این رو، رفت و آمد در اطراف مطلقا مشکلی ندارد.

در نهایت، شهرهایی مانند مالزی، سریلانکا، آگرا، کرالا، راجستان، بمبئی یا اتریش، فرانسه، آلمان و غیره مانند هر مکان دیگری خانواده دوستانه هستند. بنابراین، یافتن مکانی که نیازهای سفرهای خانوادگی را برآورده می‌کند، نباید برای هیچ‌کس مشکلی ایجاد کند. در واقع، شما تقریبا هرگز نمی‌توانید ایده‌های تعطیلات خانوادگی را تمام کنید!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید