تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین با حمله به نمایشگاه اسناد جنایت‌های این گروهک که از ظهر پنجشنبه توسط بنیاد هابیلیان در سوئد در حال برگزاری است، تعدادی از پوسترها و بنرهای این نمایشگاه را تخریب و با سلاح سرد به برگزارکنندگان حمله کردند.

حمله منافقین به نمایشگاه خانواده شهدای ترور در استکهلم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، گروهک تروریستی منافقین در فراخوان به عناصر خود در سوئد از آن‌ها خواست تا با تجمع مقابل نمایشگاه، مانع از برگزاری آن شوند.

عناصر این گروهک تروریستی نیز از نخستین لحظات راه‌اندازی نمایشگاه با حمله به برگزارکنندگان مانع از نصب اکثر تصاویر، پوسترها و اسناد شدند و بخش شایان توجهی از آن‌ها را پاره و تخریب کردند.

علی‌رغم کسب مجوزهای لازم و قانونی برای برگزاری این نمایشگاه و مسئولیت تأمین امنیت آن توسط پلیس سوئد، اما تعلل نیروی پلیس باعث شد تا علاوه بر تخریب بخش قابل توجهی از نمایشگاه، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که به همراه فیلمبردارش برای پوشش نمایشگاه در محل حضور داشت مورد تعرض و ضرب و شتم منافقین قرار بگیرد.

براساس مشاهدات میدانی، عناصر این گروهک تروریستی تلاش کردند تا با سلاح سرد، مسئول نمایشگاه را مورد حمله قرار دهند که در نهایت با حضور وی در ایستگاه پلیس مستقر در محل، از تعرض تروریست‌ها جان سالم به‌در برد.

رفتار وحشیانه و سرکوبگرانه منافقین در حالی رخ می‌دهد که اعضای این گروهک با حضور در دادگاه محاکمه حمید نوری شهروند ایرانی، در شهر استکهلم به عنوان شاکی و شاهد! در بیش از ۹۰ جلسه به دروغ‌پراکنی و فریب‌کاری پرداختند و دستگاه قضایی سوئد نیز در همراهی آشکار با این گروه، تعدادی از جلسات دادگاه را در اردوگاه منافقین در کشور آلبانی برگزار کرد.

نمایشگاه اسناد جنایات منافقین علیه مردم ایران از  روز پنجشنبه به‌مدت دو روز در سوئد برگزار می‌شود تا درباره ترور هزاران شهروند ایرانی توسط این گروهک به مخاطبان و افکار عمومی سوئد اطلاع‌رسانی کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید