فرمانده آواربرداری میدانی متروپل گفت: مقاوم‌سازی باقی‌مانده سازه سرعت آواربرداری را شتاب داد و با ایمنی بیشتری این عملیات ادامه دارد.

آواربرداری از متروپل رو به پایان است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ‌فرمانده عملیات آواربرداری متروپل گفت: عملیات آواربرداری در ساختمان ۱۱ طبقه متروپل با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادی و عملیاتی به مراحل پایانی نزدیک شده است.

قدرت‌الله محمدی امروز چهارشنبه _ یازدهم خردادماه _ اظهار کرد: با ورود ماشین‌آلات و تجهیزات موردنیاز اکنون عملیات آواربرداری در متروپل پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی افزود: وجود میل‌گرد، تیرآهن و مصالح ساختمانی سنگین در این سازه عملیات آواربرداری را دشوار کرده اما با کار شبانه‌روزی این عملیات روبه پایان است.

فرمانده آواربرداری میدانی متروپل گفت: از سوی دیگر مقاوم‌سازی باقی‌مانده سازه سرعت آواربرداری را شتاب داد و با ایمنی بیشتری این عملیات ادامه دارد.

محمدی با بیان اینکه احتمال وجود اجساد زیر آوار تیم‌های امدادی را مجبور کرده است که با دقت عملیات را انجام دهند، اظهار کرد: هرجا که آثاری از اجساد مشاهده شود ادامه کار به صورت دستی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲:۴۰ روز دوشنبه دوم خردادماه ریزش کرد، تاکنون اجساد ۳۷ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است، با گذشت ۱۰ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه‌روزی مأموران امدادی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید