شاهرخ استخری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون عکسی از دوران کودکی خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده است.

عکس قدیمی و زیرخاکی از کودکی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری عکسی از کودکی خود منتشر کرد. اونوشته است: بخدا لاتیش رو پر نکردم فقط خوابم میومد از هیچ آدمی صبح‌ها عکس نگیرید. کاربران فضای مجازی در واکنش به او عکس کودکی او را با تغییراتی منتشر کردند. شاهرخ استخری نیز در پاسخ به آنها نوشت: بسیار فان بود ممنون نفرستید تا زنده بمانیم

شوخی با عکس کودکی شاهرخ استخری

شوخی با عکس کودکی شاهرخ استخری

ماجرای ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

شاهرخ+استخری (3)

آشنایی با همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

شاهرخ استخری

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون ۳۳ ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال ۱۳۸۰ خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال ۲۰۰۲ میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن ۲۲ سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید