این هواپیمای مسافربری که از نوع بوئینگ ۷۳۷ بود، با سرعت ۵۲۳ مایل در ساعت، مرکز استان یون‌نان را به سمت گوانگژو ترک می‌کرد که در میانه راه دچار حادثه شد و سقوط کرد.

مرگ تمامی ۱۳۲ سرنشین هواپیمای چینی تایید شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تمامی ۱۳۲ سرنشین هواپیمایی که این هفته در دامنه کوهی در جنوب چین سقوط کرد، کشته شده‌اند.

به گزارش سی‌جی‌تی‌ان، در حال حاضر چندین روز است که بستگان قربانیان این حادثه منتظر بودند تا تیم‌های امدادی دامنه‌های جنگلی را برای یافتن بقایای هواپیما و نشانه‌هایی از بازماندگان فاجعه در نزدیکی شهر «ووژو» از استان گوانگشی، بررسی کنند.

تاکنون دلیل این حادثه مشخص نشده است، اما داده‌ها بیانگر آن است که هواپیما در کمتر از یک دقیقه از ارتفاع ۲۹۱ هزار فوت به ۷ هزار و ۸۵۰ فوت (از حدود ۸ زار و ۹۰۰ به ۲ هزارو ۴۰۰ متر) سقوط کرده است.

امروز «هو ژنجیانگ» معاون مدیر کل اداره هوانوردی غیرنظامی چین، در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: «تمامی سرنشینان و خدمه این هواپیما کشته شده‌اند.»

هفته گذشته رسانه دولتی چین گزارش داد که یکی از دو جعبه سیاه اطلاعات مربوط به سانحه هواپیمای خطوط هوایی شرقی چین پیدا شده است و همچنین از کشف بقایای انسانی در محل سقوط این هواپیما در منطقه گوانگشی ژوانگ خبر داد.

این هواپیمای مسافربری که از نوع بوئینگ ۷۳۷ بود، با سرعت ۵۲۳ مایل در ساعت، مرکز استان یون‌نان را به سمت گوانگژو ترک می‌کرد که در میانه راه دچار حادثه شد و سقوط کرد.

چین بیشترین تعداد این نوع هواپیما را دارد و اگر این مشکل در سایر مدل‌ها نیز دیده شود، هواپیماهای سایر خطوط هوایی چین زمین‌گیر خواهند شد که این امر تأثیر قابل توجهی بر سفرهای داخلی این کشور خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید