مهم ترین بخش ویندوز یعنی منوی استارت نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است که میتوان به تغییر در نمایش برنامه های پین شده، بهبود قابلیت سرچ، دسترسی آسان تر به فایل های و... اشاره کرد. با دانلود ویندوز ۱۱ می توانید تجربه جدیدی از سیستم عامل ویندوز داشته باشید.

معرفی محبوب ترین برنامه های ویندوز ۱۱

بررسی ویندوز ۱۱

جدیدترین نسخه ویندوز بالاخره توسط مایکروسافت عرضه شد. پس از سال ها تاخیر در انتشار ویندوز ۱۱، بالاخره شاهد عرضه ویندوز۱۱ توسط مایکروسافت بودیم. در نگاه اول ظاهر ساده اما چشم نواز ویندوز ۱۱ شما را شگفت زده می کند. تغییرات بسیاری در ظاهر نسخه جدید ویندوز شاهد هستیم که بیشتر به سمت سادگی کاربری رفته است که حس آرامش را به کاربر القا می کند. مایکروسافت بسیاری از مواردی که باعث سردرگمی کاربران در ویندوز ۱۰ میشد را در ویندوز ۱۱ حذف کرده است که خود یک پیشرفت بسیار خوب محسوب می شود. مهم ترین بخش ویندوز یعنی منوی استارت نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است که میتوان به  تغییر در نمایش برنامه های پین شده، بهبود قابلیت سرچ، دسترسی آسان تر به فایل های و... اشاره کرد. با دانلود ویندوز ۱۱ می توانید تجربه جدیدی از سیستم عامل ویندوز داشته باشید.

ویرایش حرفهای عکس با فتوشاپ

فتوشاپ محبوب ترین و حرفه ای ترین برنامه ادیت فیلم برای ویندوز و مک می باشد که توسط شرکت بزرگ مایکروسافت در قالب مجموعه Adobe معرفی شد. با دانلود فتوشاپ شما به کامل ترین ابزار ویرایش و طراحی عکس دسترسی پیدا می کنید که می توان گفت تمامی متخصصین حوزه عکاسی و ویرایش عکس از این برنامه استفاده می کنند. ابزار های قدرتمند، رابط کاربری ساده اما حرفه ای، پشتیبانی حرفه ای شرکت مایکروسافت و بسیاری موارد دیگر باعث شده است برنامه Photoshop به اولین ابزار ویرایش عکس در ویندوز تبدیل شود.

94

شریت - برنامه محبوب اشتراک‌گذاری فایل

به اشتراک گذاری فایل های بین دستگاه های مختلف همیشه فرایند سخت و زمان بر بوده است به خصوص اگر سیستم عامل های دو دستگاه تفاوت داشته باشند. روش های قدیمی انتقال فایل مانند بلوتوث بسیار کند هستند و بسیاری دستگاه های جدید نیز این روش ها پشتیبانی نمی کنند. بهترین روش انتقال سریع فایل استفاده از شبکه wifi محلی است یا Hotspot می باشد که برنامه های جانبی متفاوتی برای آسان تر شدن انتقال از این روش طراحی شده است. یکی از بهترین این برنامه های شریت می باشد که شما میتوانید با دانلود شریت سریع ترین روش انتقال فایل بین دستگاه ها را تجربه کنید.

این برنامه که تقریباً در هر پلتفرمی در دسترس است، از طریق شبکه وای فای سریع ترین روش انتقال فایل را برای کاربران فراهم می کند.

95

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید