قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۶۸۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۶ هزار و ۹۵۵ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۳۸ تومان کاهش یافت.

قیمت دلار آزاد و دولتی ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / دلار دولتی گران شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۴۹ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۲۵ تومان افزایش یافت. امروز قیمت دلار در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۵ هزار و ۹۰۰تومان معامله شد.

امروز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، دلار در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۳۰۵ تومان و ۲۴ هزار و  ۵۴۹ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۲۵ تومان افزایش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۶۸۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۶ هزار و ۹۵۵ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۳۸ تومان کاهش یافت.

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۲۸۵ تومان و ۲۴ هزار و ۵۲۹ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۸۱۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۸۰ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار افزایش و قیمت یورو کاهش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۴۰۶ تومان و نرخ یورو ۲۶ هزار و ۹۰۵ تومان اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید