قرار شد آن گروه  از رانندگانی که تاکنون واکسن تزریق نکرده‌اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که واکسن بزنند

پروانه فعالیت ۱۵ هزار راننده تاکسی تعلیق شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت ۱۵هزار راننده تاکسی واکسن نزده خبر داد و گفت: ۹ هزار راننده تاکسی که پروانه فعالیت‌شان تعلیق شده بود در این مدت برای واکسیناسیون اقدام کردند.

مرتضی ضامنی درباره روند اعمال محدودیت و تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده‌اند، مصوب شده است. در همین راستا سامانه " ایران من " در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام‌ها را آغاز کرده که به صورت دوره‌ای گزارش‌های آن به ما ارائه می‌شود.

او افزود: قرار شد آن گروه  از رانندگانی که تاکنون واکسن تزریق نکرده‌اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که واکسن بزنند به این ترتیب با شروع طرح، ۲۴ هزار راننده بودند که واکسن نزده بودند که محدودیت‌ها را اعمال کردیم و پروانه فعالیت همه آنها تعلیق شد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: بعد از تعلیق چهار هزار راننده برای واکسیناسیون نسبت به کرونا اقدام کردند که پروانه فعالیت‌شان از حالت تعلیق خارج شد بعد از آن هم سه هزار نفر دیگر واکسن زده که آنها  را نیز از لیست خارج کردیم. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید