پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از اختصاص زمین برای ساخت مسکن محرومان در استان تهران خبر داد و این طرح را بخشی از اقدامات سازمان خود برای خانه‌دار کردن مستضعفین دانست.

مسکن محرومان در استان تهران ساخته می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سید پرویز فتاح عصر پنج شنبه در نشست با استاندار تهران و فرمانداران استان تهران ضمن تقدیر از زحمات محسن منصوری به جهت انجام کارهای اثرگذار اظهار داشت: در شرایط خاصی کشور را اداره می‌کنیم که وضعیت اقتصادی، مسائل اجتماعی، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی کشور را تحت تأثیر قرار داده که بایستی در این شرایط بیشتر فکر کنیم و درست تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: در دولت مردمی می‌خواهیم به مردم خدمت کنیم، در این زمینه تهران همیشه الگوی کشور و منطقه بوده و باید اقدامات مناسبی پیگیری شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان داشت: در سفرهای رئیس جمهور، بنیاد شرکت می‌کند و ما در کنار دولت و کم کار دولت هستیم، یکی از وظایف ما در زمینه اقتصادی توجه به تولید است که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.

فتاح سپس گفت: جهت احداث فاضلاب غرب تهران تونل ۱۰ کیلومتری توسط بنیاد ایجاد شده که فاضلاب تهران باید هدایت شود تا ضمن حفظ منابع آب زیرزمینی، آب‌های سطحی جمع شده و بازچرخانی صورت گیرد.

وی افزود: موزه میرداماد، ایجاد موزه خودروسازی و بازسازی پلاسکو ظرف دو سال با استانداردهای بین‌المللی از جمله اقدامات بنیاد در تهران می‌باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم توجه به شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: بنیاد زمین‌هایی در شهرستان‌های تهران از جمله پاکدشت، پرند، پیشوا، دماوند و غیره دارد که می‌توان برای ساخت مسکن محرومان و مسکن ملی اختصاص پیدا داد، در این زمینه برآورد صورت گیرد که کدام زمین مناسب انبوه سازی است تا اقدامات آن توسط ما پیگیر شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید