معاون راهداری استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر کولاک در گردنه‌های کوهستانی استان محسوس است، گفت: همچنین مه غلیظ گردنه‌های کوهستانی استان را فراگرفته است.

برف و کولاک در جاده‌های زنجان / از سفرهای غیرضروری خودداری کنید

به گزارش سلام نو، جواد یوسفی در گفتگو با مهر به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف، مه غلیظ در جاده‌های استان حاکم شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک جاده‌های استان را فرا گرفته است بنابراین از رانندگان درخواست می‌شود در حد ممکن از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

معاون راهداری استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر کولاک در گردنه‌های کوهستانی استان محسوس است، گفت: همچنین مه غلیظ گردنه‌های کوهستانی استان را فرا گرفته و رانندگان برای تردد در این محورها آستانه دید خود را تقویت کرده و از چراغ مه شکن استفاده کنند.

یوسفی تاکید کرد: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند و رانندگان در این مسیرهای ارتباطی از چراغ‌های مه شکن استفاده کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و عجله‌ای در ادامه مسیر نداشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون راهداری استان زنجان تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید