جمجمه یک جوان اصفهانی در پی اعتراض به برگزاری جنگ سگ‌ها، با ضربات چوب و تبر توسط برگزارکنندگان این مسابقه خونین شکافته شد.

تصاویر دلخراش شکافتن سر جوان اصفهانی به دلیل اعتراض به برگزارکنندگان مسابقه جنگ سگ ها / فیلم +۱۸

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، جنگ‌ انداختن سگ‌ها که مانند جنگ‌ انداختن گاو و خروس که عموما با شرط‌بندی همراه است و در بسیاری از موارد به آسیب‌های جدی و یا مرگ این حیوانات نگون‌بخت منجر می‌شود طی سال‌های اخیر شدیدا مورد نکوهش قرار گرفته و به نمادی از توحش تبدیل شده است.

در حادثه ناگوار اخیر، مذموم واقع شدن این مسابقات را اعتراض یک جوان اصفهانی نسبت به برگزاری سگ‌جنگ و توحش را واکنش غیرانسانی برگزارکنندگان این مسابقه به وضوح به تصویر می‌کشد: شکافتن جمجمه جوان معترض با تبر توسط برگزارکنندگان سگ‌جنگ!

مجتبی قاسمی، دایی جوان مضروب درباره این حادثه به میزان گفت: شنبه گذشته خواهرزاده‌ام مصطفی احمدی خونسارکی  در حوالی روستای میرآباد با ازدحام جمعیتی مواجه می‌شود که سگ‌هایشان را جنگ انداخته بودند. مصطفی با حسن نیت نزدیک رفته و به آنها گفته که جنگ انداختن سگ‌ها کار درستی نیست و درخواست کرده جنگ را متوفف کنند.

وی افزود: در واکنش به این اقدام مصطفی دو نفر از برگزارکنندگان سگ‌جنگ با چوب، او را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس نفر سوم سر او را با تبر شکافته که به خرد شدن جمجمه منجر شده است.

۱

۱

۱

 قاسمی ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت کنونی خواهرزاده‌اش گفت: مصطفی چند روز پس از حادثه بی‌هوش بود و حالا که به هوش آمده وضعیت نامساعدی دارد و حتی نمی‌تواند دست و پایش را حرکت دهد. پزشکان بناست پس از سی‌تی‌اسکن درباره لزوم عمل جراحی مجدد تصمیم بگیرند.

یک منبع آگاه درباره این حادثه به میزان گفت: فردی ملقب به حسن میرنگونی حدود ۲۰ سگ جنگی دارد و آنها را با خاور به نزدیکی آغل گوسفندان منتقل می‌کند و تا گله‌دارها سگ‌هایشان را برای مبارزه با سگ‌های او به میدان بیاورند. حسن میرنگونی این جنگ‌ها را از طریق اینستاگرام با کری خوانی و شرط‌بندی به صورت زنده منتشر می‌کند. جوانی که نسبت به برگزاری جنگ سگ‌ها اعتراض کرده بود را حسن میرگونی و دو نفر از اطرافیانش با ضربات چوب و تبر در آستانه مرگ قرار دادند.

۱

جنگ انداختن سگ‌ها هم مانند جنگ‌ انداختن گاو و خروس‌، تفریحی غیرانسانی، غیر اخلاقی و در بسیاری موارد، غیر شرعی به حساب می‌آید که مصداق بارز حیوان‌آزاری است و خشونت و توحش را در جامعه ترویج می‌کند. تفریحی که معترضان بسیاری دارد و سود قابل توجهی نصیب پرورش‌دهندگان این سگ‌ها می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    4 2
    قابل توجه کسانی که پول برای خرید و نگهداری سگ میدهند! ترویجِ زندانی کردن ، و نگهداریِ حیوانات در خانه با عنوانهای مختلف صنعت کثیفی را پدید میاورد که در آن صنعت موجود زنده تبدیل به یک کالا میشود. کالایی که بمنظور پر کردن اوقات فراغت ،احساس تنهایی، تجمل گرایی و سودجویی مصرف میشود!! نباید با زندگی طبیعی یک موجود زنده بازی کرد حتی برای یک ثانیه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید