شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید، انگیز بیشتر افراد از خرید آیفون ۱۳، بیشتر خرید اپل واچ است! در واقع این محصول به قدری جذاب است و تکنولوژی خارق‌العاده‌ای دارد که بیشتر افراد برای داشتن آن، اقدام به خرید اپل واچ می‌کنند.

خرید اپل واچ قسطی بدون پیش پرداخت با اقساط یک ساله

چرا که برای داشتن اپل واچ شما باید حتما یک گوشی آیفون داشته باشید و در حال حاضر بهترین تصمیم، می‌تواند خرید آیفون ۱۳ باشد. چرا که تاکنون این آخرین نسل گوشی‌های شرکت آیفون بوده و در آن بهترین و عالی‌ترین امکانات در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر است که همیشه به‌روزرسانی‌های شرکت اپل چه در گوشی‌ها و چه در اپل واچ‌هایش کمی به کندی پیش می‌رود. یعنی همیشه در نسخه‌های جدید، تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی به وجود نمی‌آید.

اما برای کسانی که قصد دارند، آخرین مدل‌های این شرکت را خریداری کنند، می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. چرا که افراد زیادی صرف نظر از قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس، این گوشی ایده‌آل را به همراه اپل واچ خریداری می‌کنند. در واقع خرید اپل واچ نسل ۷ به همراه آیفون ۱۳ پرو مکس، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. چرا که اگر در بیرون از خانه با صفحه‌ی بزرگ گوشی‌تان مشکل داشتید و حمل کردن آن برایتان کمی مشکل بود، می‌توانید از اپل واچ خود برای انجام امور روزمره‌تان کمک بگیرید. چرا که اپل واچ یک صفحه نمایشگر کوچک بسیار باکیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد که هیچ فرقی با گوشی آیفونتان نخواهد کرد. با این که تایپ کردن با اپل واچ کار سختی است، اما داشتن یک صفحه نمایشگر کوچک دم دستی برای اطلاع از نوتیفیکیشن‌ها، پیام‌های خوانده‌نشده، تماس‌های از دست‌رفته و... می‌تواند یک مزیت عالی باشد.

ست عالی آیفون و اپل واچ

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که معمولا خرید اپل واچ به شرط داشتن گوشی آیفون می‌تواند کاربردی باشد. چرا که شرکت اپل ساعت‌ّهای هوشمندش را به طور انحصاری برای گوشی‌های خودش، یعنی آیفون طراحی کرده است. در نتیجه شما برای داشتن اپل واچ باید گوشی آیفون هم خریداری بکنید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان هم‌زمان با خرید گوشی‌های گران‌قیمت آیفون،‌ اقدام به خرید اپل واچ هم کرد؟ برای این کار شما می‌توانید با خرید اقساطی، به راحتی صاحب آخرین مدل اپل واچ در بازار شوید. بازرگانی سیب این امکان را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید بدون پیش پرداخت و با اقساط یک ساله، بهترین مدل اپل واچ را خریداری کنید.

ست عالی آیفون و اپل واچ

در چنین شرایطی دیگر لازم نیست نگران نحوه پرداخت و یا فراهم کردن هزینه اپل واچ شوید. هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از این نیست که شما علاوه بر خرید آیفون ۱۳ یک اپل واچ به‌روز و بسیار جذاب داشته باشید. چرا که اپل واچ شما فقط به یک صفحه‌ی نمایشگر کوچک که از طریق آن می‌توانید تلفن همراهتان را رصد کنید، ختم نمی‌شود. بلکه این ساعت هوشمند کوچک امکانات بسیار خارق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند شما را به طور کلی شگفت‌زده کرده و همچنین تمام کارهایتان را برایتان آسان‌تر کند. برای مثال، بسیاری از افراد همیشه در پیدا کردن آدرس مشکلات زیادی دارند، چک کردن آدرس مقصد توسط گوشی آیفون هنگام رانندگی هم می‌تواند خطرناک باشد و هم دردسرساز. اما شما می‌توانید این کار را به راحتی توسط اپل واچ‌تان انجام بدهید.

یعنی فقط کافیست آدرس مورد نظرتان را وارد کرده و سپس آن را در ساعتتان رصد کنید. این کار بسیار راحت‌تر از چک کردن نقشه توسط گوشی است. چرا که صفحه‌ نمایشگر ساعت هوشمندتان رو مچ دستتان بوده و نیازی به نگه داشتن آن نخواهید داشت. سپس هر زمان که فرصت برای چک کردن مجدد صفحه نمایشگرتان فراهم شد می‌توانید در کمتر از چند ثانیه مجددا آن را نگاه کرده و مسیر خودتان را پیدا کنید. این فقط یکی از کوچک‌ترین مزایای خرید اپل واچ است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

بالابردن کیفیت خواب با اپل واچ

اپل واچ کیفیت خواب شما را رصد کرده و حتی می‌تواند از ضربان قلبتان تشخیص بدهد که علایم حیاتی‌تان در چه حالیست. حتی اخیرا اخبار بسیار داغی در شبکه‌های مجازی پخش شده بود که اپل واچ جان یک شهروند را از سکته قلبی نجات داده و با رصد کردن علایم حیاتی وخیم او به طور خودکار با اورژانس تماس گرفته است! این‌ها اخباری هستند که رفته رفته در حال عادی شدن هستند. چرا که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت کردن بوده و همیشه ما را شگفت‌زده می‌کند. البته این موضوع فقط به خرید اپل واج و یا خرید آیفون ۱۳ ختم نمی‌شود و شرکت‌های دیگری هم در حال تلاش برای رقابت با محصولات شرکت اپل هستند.

اما جالب است بدانید که شرکت اپل با وجود تکنولوژی برتر و سنسورهای بسیار قدرتمندی که در ساعت‌های هوشمندش قرار داده، به هیچ وجه آن را به عنوان یک وسیله‌ی مدیکال و یا پزشکی معرفی نکرده است. چرا که همیشه در تبلیغاتش هدف از خرید اپل واچ را چیز دیگری مطرح کرده است. با این که تکنولوژی ساخت ساعت‌های هوشمند شرکت اپل بسیار پیشرفت کرده است، اما همچنان ایرادهای جزئی هم دارد که می‌تواند در به‌روزرسانی‌های سال‌های آتی رفع شود. شاید همین دلیل باعث شده تا شرکت اپل آن را به عنوان یک محصول مدیکال حرفه‌ای به جامعه‌ی پزشکی معرفی نکند و آن را به عنوان یک محصول بسیار هوشمند در اختیار عموم مردم قرار بدهد.

ویژگی‌های تناسب اندام اپل واچ

ویژگی‌های تناسب اندام اپل واچ

سنسورهای بسیار قوی اپل واچ می‌توانند برای ورزشکاران بسیار مناسب باشند. چرا که میزان کالری مصرف‌شده و بسیاری از جزئیات را در اختیار تمام ورزشکاران حرفه‌ای قرار می‌دهند. شاید این تکنولوژی در سال‌های گذشته کمی ضعیف‌تر عمل می‌کرد و قادر به محاسبه دقیق میزان انرژی مصرف‌شده، مصافت پیموده شده و یا کالری که فرد سوزانده نبود. اما امکاناتی که هر ساله به مجموعه‌ی توانایی‌های خارق‌العاده‌ی این ساعت هوشمند اضافه شده است، می‌تواند ما را امیدوارتر کند که در سال‌های آتی شاهد تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و برتری در محصولات شرکت اپل و سایر رقبای آن باشیم.

علاوه بر بزرگ‌تر شدن صفحه‌ی نمایشگر در نسل ۷ اپل واچ‌ّها، می‌توان شاهد طراحی بسیار جذاب آن هم شد. شرکت اپل این بار اپل واچ را با تم رنگی سبز یشمی بسیار جذاب به بازار عرضه کرده است. یعنی، هم، بندهای آن به رنگ سبز بوده و هم واچ فیس‌ّ‌های جدیدی که در این نسخه ارائه داده، دارای چنین طرح‌ جذابی هستند. اما خودتان هم می‌توانید پس از خرید اپل واچ رنگ‌های دیگری را هم در بندهایش انتخاب کنید و هم رنگ واچ فیس را تغییر بدهید. از طرفی دیگر، لبه‌ی کناری این ساعت هوشمند طوری طراحی شده است که حتی از کناره‌های آن‌ هم می‌توان اعداد ساعت و برخی جزئیات دیگر را مشاهده کرد و این ویژگی جذاب، مجددا زیبایی‌اش را دوچندان می‌کند. استحکام و مقاومت این ساعت هوشمند هم بسیار عالی‌تر از نسخه‌های قبلی بوده و کاملا ضدآب است. یعنی می‌توانید پس از این که به خانه رسیدید سطح آن را بدون کوچک‌ترین نگرانی با الکل ضدعفونی کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید