رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از تمدید نشدن پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند خبر داد.

عدم تمدید پروانه فعالیت رانندگان تاکسی واکسن‌نزده

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، مهدی کمال غریبی رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا در استان رانندگان حمل و نقل عمومی که دز دوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند اجازه فعالیت ندارند.

به گفته کمال غریبی ماشین رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند توقیف نمی‌شود، اما دیگر پروانه فعالیت آن‌ها تمدید نمی‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان با توجه به بخشنامه‌های اخذ شده برای جلوگیری از شیوع کرونا، ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله تزریق واکسن کرونا، استفاده از ماسک و همچنین نصب کارت واکسن بر روی داشبورد خودرو شده اند.

کمال غریبی گفت: مسافران حتما در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به کارت واکسن نصب شده در اتوبوس یا تاکسی توجه داشته باشند و چنانچه راننده‌ای این کارت را نصب نکرده بود مورد را به باجه‌های مخصوص اتوبوس رانی و تاکسی رانی اطلاع دهند.

او گفت: در سطح شهر گرگان ۳ هزار راننده تاکسی و ۱۵۰ راننده اتوبوس رانی فعالیت می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد آن‌ها هر دو دُز واکسن را دریافت کرده اند.

کمال غریبی از شهروندان خواست بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای استان با در اختیار داشتن کارت واکسن کرونا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید