به بخش خوشمزه سایت پین تاتی خوش آمدید!! اگر شکمو هستید دوست دارید تا با ذائقه ترک‌ها آشنا بشید و ببینید دسرها و غذاهای ترکی شامل چه چیزایی میشه و البته چطور درست میشه، این بخش خیلی به‌کارتون میاد.

با پین تاتی استانبول کف دستته

اگر شما هم مثل خیلی از مردم ایران عاشق فرهنگ و آداب و رسوم ترک‌ها هستید و یکی از سرگرمی‌هاتون دیدن فیلم و سریال‌های ترکی هست، این مقاله حتما به دردتون میخوره.

پین تاتی یه سایت تفریح و سرگرمی و البته گردشگری هست که به صورت تخصصی روی ترکیه و شهر استانبول تمرکز کرده و اطلاعات متفاوت و جدیدی از موضوعات مختلف ترکیه میده. پین تاتی یه جورایی تورلیدر آنلاین هست و به شما در سفر به استانبول کمک می کنه تا سفر راحتتر و دلچسب‌تری داشته باشید.

ما در سایت پین تاتی به معرفی هنرمندان، سلبریتی‌ها و خواننده‌ها و بازیگران ترک می‌پردازیم و آخرین اخبار و اطلاعات رو به دست مخاطبامون می‌رسونیم.

کافیه هر روز وارد سایت ما بشید تا با کلی مطالب خواندنی و جذاب در ترکیه روبر بشید.

بخش گردشگری:

پین تاتی بخش‌های مختلفی داره ما توی سایتمون به معرفی مراکز خرید، تفریحی و گردشگری می‌پردازیم و حتی مسیر دسترسی و اطلاعات موردنیاز یک توریست رو در اختیارشون میذاریم. اینکه برای سفر به استانبول چجور برنامه ریزی کنن، از برنامه تور گشت شهری استانبول لذت ببرن و کجا برن خرید و هتل کجا بگیرن و کلی چیز دیگه که باید خودتون وارد سایت بشید تا ببینید.

فیلم و سریال پین تاتی

بخش فیلم وسریال:

سال ۲۰۲۱ سال پرکاری برای تلویزیون ترکیه بود که با افزایش میزان واکسیناسیون و کاهش خطر کرونا تولید سریال‌های ترکی افزایش یافت. یکی از بخش‌های جذاب سایت ما معرفی جدیدترین سریال‌های ترکی هست، که در اون سعی شده تا به معرفی فیلم وسریال‌های جدید ترکیه پرداخته بشه و تا میشه اطلاعات مفید به کاربر سایت منتقل بشه، تا حدودی به نقد و بررسی فیلم‌ها هم پرداخته میشه که می‌تونه به شما کمک کنه تا فیلم وسریال‌های مورد علاقتون رو راحتتر انتخاب کنید.

البته این تمام داستان نیست و ما سعی می‌کنیم تا بخش هایی از سریال‌ها رو به همراه آنچه در قسمت بعدی خواهید دید رو هم برای مخاطبای سایتمون قرار بدیم تا کمی حس کنجکاویشون رو تحریک کنیم.

بخش دانلود آهنگ ترکی:

از بخش‌های جالب دیگه در سایت ما، آهنگ‌های ترکی هست که شما می تونید با خواننده‌های ترک و آلبوم‌هاشون هم آشنا بشید. جدیدترین آهنگ‌ها و توضیحات جالبی در خصوص خواننده و بیوگرافیشون. تازه این امکان وجود دار که به راحتی آهنگ مورد علاقه‌تون رو دانلود کنید. پس دانلود آهنگ ترکی رو یادتون نره!  چی از این بهتر.

بخش بیوگرافی:

در این بخش شما می‌تونید از زندگی‌نامه هنرمند یا سلبریتی محبوبتون آگاه بشید و ببینید قهرمان داستان‌های شما دارای چه ویژگی هایی هست و آیا مجرده یا متاهل، چندتا بچه داره و کجا درس خونده و حتی چطور عاشق شده و یا چطور وارد دنیای هنر، بازیگری یا مد شده. این بخش معمولا کلی مخاطب داره و بهتون پیشنهاد می‌کنیم حتما به این قسمت از سایت ما یه سر بزنید مطمئن هستیم که خوشتون میاد.

بخش آموزش اصطلاحات زبان ترکی:

در کنار دیدن فیلم و سریال و شنیدن آهنگ‌های دلخواهتون می‌تونید با اصطلاحات کاربردی و مهم ترکی مخصوصا در سفر آشنا بشید و کلی چیز ازش یاد بگیرید. معمولا در سفر ممکنه نیاز داشته باشید تاکسی بگیرید یا خدای ناکرده بخواید به دکتر یا بیمارستان مراجعه کنید، ما توی سایت لغات و اصطلاحات مهم رو همراه با تلفظ به صورت شنیداری قرار دادیم تا کار برای شما آسون بشه.

آشپزی پین تاتی

بخش آشپزی ترکی:

به بخش خوشمزه سایت پین تاتی خوش آمدید!! اگر شکمو هستید دوست دارید تا با ذائقه ترک‌ها آشنا بشید و ببینید دسرها و غذاهای ترکی شامل چه چیزایی میشه و البته چطور درست میشه، این بخش خیلی به‌کارتون میاد. طرز تهیه باقلوای ترکی، دسر تریلیچه و یا اسکندرکباب، کباب آدنا و طرز تهیه دونر خوشمزه در منزل. همه این‌ها در سایت پین تاتی قرار داده شده به همراه ویدیوی جذاب که طرز تهیه رو نشون میده.

فکر خوبیه که یکی از دستورهای غذایی ما رو امتحان کنید و اگر خوشتون اومد و مزه‌اش رو دوست داشتید توی یه مهمونی خانوادگی یه خودی به فامیل نشون بدید و از یه غذا یا دسر خوشمزه ترکی رونمایی کنید.

بخش آخرین اخبار:

این بخش از سایت ما به آخرین اخبار و اطلاعات از ترکیه و شهر زیبای استانبول اختصاص داده شده و اگر به اخبار و اتفاقات ترکیه علاقه دارید می تونید این اخبار رو دنبال کنید. خبرهای جالبی هم توی سایت داریم از اخبار داغ سلبریتی‌های ترکیه گرفته تا کاهش و افزایش نرخ لیر گرفته و اتفاقات مهم بازار.

بخش دانستنی‌ها:

این بخش هم بسیار مفید هست و در اون سعی شده اطلاعات درست و تایید شده‌ای از مسائل پزشکی، درمانی، خواص مواد غذایی، معرفی جدیدترین مدهای سال،‌ عطرها و رنگ سال و هرچیزی که به درد زندگی امروز ما می‌خوره قرار داده شده و میتونه خیلی کمک کننده باشه.

با پین تاتی استانبول کف دستته!!

ما در پین تاتی سعی می کنیم تا محتواهای جذاب و مورد نیاز شما رو آماده کنیم و با یک نگارش درست و اصولی در اختیار کاربرامون قرار بدیم. در کنار سایت یک پیج عالی هم داریم که تا دلتون بخواد پست و استوری‌های جذاب از زندگی در استانبول داره و خیلی آسون رو راحت میتونید با فالو کردن پیج پین تاتی سوالاتتون رو از ما بپرسید و با سبک و استایل زندگی در استانبول آشنا بشید ما توی پیج بهترین کافه ورستوران‌ها، خوشگل‌ترین محله‌ها و خفن‌ترین پلاژها و سواحل استانبول رو معرفی می‌کنیم و از اونا برای شما فیلم تهیه می‌کنیم، حراج‌های فصلی و زمان‌های خوب سفر رو به فالورامون اطلاع‌رسانی می‌کنیم. پس اگر عاشق استانبول و استانبوگردی هستید همین الان به آدرس پین ما: pintatii برید و پیج رو فالو کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید