میرتاج‌الدینی، نایب رییس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس گفت: توقع داریم سازمان ملل به روند صحیح و دوستانه کمک‌های بشردوستانه برگردد و کمک‌های لازم را به ایران برای ارائه خدمات بهتر به مهاجران افغان ارائه دهد.

لزوم کمک سازمان حقوق بشر به ایران برای پذیرایی از مهاجران افغان

به گزارش سلام نو، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به عدم همکاری سازمان حقوق بشر به مهاجران افغان به ایران، گفت: سازمان ملل و حقوق بشر رفتار دوگانه از خود نشان می دهد، مسائل سیاسی را در امور بشردوستانه دخالت می دهد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: ایران با وجود اینکه در شرایط سخت اقتصادی به واسطه تحریم ها قرار دارد اما پذیرای بیش از ۳ میلیون مهاجر افغان است، از این رو لازم است مجموعه های سازمان بین الملل و حقوق بشر به ایران یاری برساند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود که سیاسی کاری را کنار بگذارند و به جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مهاجران افغان کمک و یاری لازم را برسانند، نوع رفتار این سازمان های بین المللی ضد حقوق بشر و ضد قوانین مربوط حمایت از مهاجرین در سایه جنگ است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: توقع داریم سازمان ملل به روند صحیح و دوستانه کمک های بشر دوستانه برگردد و کمک های لازم را به ایران برای ارائه خدمات بهتر به مهاجران افغان ارائه دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید