رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو سارق قاپ‌زن گوشی تلفن همراه با پنج فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

گرفتاری سارقان قاپ‌زن در دام پلیس البرز

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره قاپ زنی تلفن همراه در نقاطی از شهرستان کرج، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران کلانتری ۱۴ رسالت طی گشت زنی، به یک خودروی سواری پراید مشکوک شده که در بررسی از خودرو دو نفر متهم به همراه یک عدد گوشی و کارتن کشف که در استعلام بعمل آمده از کلانتری ۱۵ رجایی شهر گوشی سرقتی از آب در آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دعوت از صاحب گوشی و شناسایی متهمان، پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

نادربیگی گفت: در بررسی و تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد دو متهم سابقه چند فقره سرقت به شیوه قاپ‌زنی را در پرونده خود دارند.

وی افزود: متهمان با این شیوه که به بهانه گرفتن تماس گوشی موبایل را از شهروندان می‌گرفتند و سپس اقدام به فرار می‌کردند گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان تاکنون به ۵ فقره قاپ زنی تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نادربیگی به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی جا به افراد مشکوک جدا خودداری کرده و هر گونه موارد در این خصوص را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید