امروز دلار در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۴۲۱ تومان معامله شده است.

نرخ ارز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / قیمت دلار در بازار آزاد به ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، دلار امروز همانند عصر دیروز تا لحظه تنظیم این خبر در قیمت هایی بالاتر از ۳۰ هزار تومان معامله شد و به ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

دلار امروز همانند عصر دیروز تا لحظه تنظیم این خبر در قیمت هایی بالاتر از ۳۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار که تا ظهر دیروز در کانال ۲۹ هزار تومانی و حتی در محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومانی قیمت خورده بود و حتی صحبت از ورود آن به کانال ۲۸ هزار تومانی بود، بعد از ظهر دیروز رویه خود را تغییر داد به طوری که تا عصر دیروز مجددا وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد و حتی قیمت آن به ۳۰ هزار و ۲۰ تومان رسید. 

امروز و تا لحظه تنظیم این خبر،  قیمت دلار مجددا در کانال ۳۰ هزار تومانی به پیشروی خود ادامه داد. معامله گران سعی دارند این گونه به بازار تلقین کنند که قیمت همچنان صعودی خواهد بود. اخبار مذاکرات وین مهم ترین دلیلی است که آنها مطرح می کنند. با این احوال، خیابان فردوسی این روزها از دلالان خالی است و معاملات علنی دیده نمی شود. با تشدید نظارت ها بر بازار ارز، پیدا کردن دلالانی که به صورت آشکار اقدام به خرید و فروش کنند، مشکل شده است. با این حال تعدادی از صرافی ها به همشهری آنلاین اعلام کردند که امروز دلالان هر دلار را ۳۰ هزار تومان خریده و ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان می فروشند.  

خبرگزاری تسنیم نیز همین قیمت را به عنوان قیمت فروش دلار در بازار آزاد، اعلام کرده است. 

در عین حال برخی از کانال ها همچنان قیمت های بالاتری از دلار در بازار آزاد اعلام می کنند که به عقیده فعالان، بیشتر برای تلقین انتظارات افزایشی در بازار است. 

همچنین امروز دلار در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۴۲۱ تومان معامله شده است.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

 دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۴۲۱ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز  گذشته ۴۹ تومان کاهش یافته است.

تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و ۸۷۸ تومان و ۲۷ هزار و ۴۲۱ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۴۹ تومان کاهش یافته است.

همچنین، قیمت خرید یورو  ۳۰ هزار و ۱۴۸ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۷۵۷ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۲۰۲ تومان کاهش یافته است.

رفت و برگشت قیمت دلار در بازار ارز تهران موجب سرگیجه معامله گران قیمت دلار شده است. اخبار ضد و نقیض برجام نیز به این سردرگمی دامن بیشتری زده است.

پیش‌بینی تحلیل‌گران فنی درباره قیمت دلار 

تحلیگران فنی معتقدند اگر قیمت  دلار بر روی ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود. این اسکناس آمریکایی می‌تواند به سوی دو مقاومت ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و ۳۱ هزار تومانی حرکت کند اما گر این اتفاق رخ ندهد،  احتمال برگشت قیمت دلار به زیر ۳۰ هزار تومان محتمل است.

براساس اعلام اقتصاد نیوز، در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار  بر روی ۳۰  هزار و  ۲۶۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دوشنبه شب ۷۴۰ تومان بالا رفته بود. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی ۲۹ هزار و ۵۲۰ تومان قرار داشت.  بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  چهارشنبه ۲۴  آذر ۱۴۰۰ گران می‌شود.

قیمت دلار فردایی شب گذشته بر روی ۳۰  هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی  دوشنبه شب ۷۹۰ تومان بالاتر بود. این بدین معناست که معامله گران فردایی بازار ارز امروز را صعودی پیش بینی کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید