علی خطیر، نایب رییس فعلی هیات مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به حکم محرومیت ۵ ساله‌اش از فوتبال گفت: این حکم نشان می‌دهد در مبارزه با تخلفات و انحرافات فوتبال مسیر درستی را انتخاب کرده‌ام.

علی خطیر: حکم نادرست کمیته اخلاق را قبول ندارم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، کمیته اخلاق که علی خطیر را ۵ سال از حضور در فوتبال محروم کرده، طبق ادعای حسن کامرانی فر این حق را برای معاون سابق باشگاه استقلال قائل است که در صورت درخواست تجدیدنظر لایحه اعتراضیه خود را ظرف یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کند اما علی خطیر در گفتگو با طرفداری اعلام کرد: این حکم نادرست کمیته اخلاق را قبول ندارم و حتما با مراجعه به کمیته استیناف به این حکم اعتراض و تجدیدنظر خواهی می کنم.

علی خطیر تاکید کرد: به موازات اعتراض به کمیته استیناف، از قضات کمیته اخلاق و در راس آن از اسدی مقدم، رییس غیرقانونی کمیته اخلاق که این کمیته را به جای مبارزه با فساد و تخلفات فوتبال به محلی برای بستن دهان منتقدین و برخورد با افشاگران فساد و تخلف در فوتبال تبدیل کرده، به دادسرای عالی قضات قوه قضاییه شکایت می کنم. کمیته اخلاق یک نهاد مستقل است و قضاتی که در این کمیته فعالیت می کنند نباید استقلال این کمیته و وظایف ذاتی این کمیته که مبارزه با فساد، تخلف و انحراف است را زیر پا بگذارند. جامعه فوتبال این روزهای تلخ را هرگز از یاد نخواهد برد.

معاون سابق باشگاه استقلال و نایب رییس فعلی هیات مدیره باشگاه تراکتور در پایان تاکید کرد: این حکم نشان می دهد در مبارزه با تخلفات و انحرافات فوتبال مسیر درستی را انتخاب کرده ام.

در همین رابطه بخوانید:

افشاگری علی خطیر کار دستش داد / معاون سابق استقلال ۵ سال محروم شد! / عکس

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید