انتشار ویدیویی از موبایل بازی کردن بچه میمون و کودک خردسال به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.

ویدیو خنده‌دار از بازی بچه میمون و کودک خردسال با موبایل

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که موبایل بازی یک میمون بازیگوش با کودک خردسال را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو این کودک خردسال و میمون در حالی که با یک تلفن همراه در حال بازی با یکدیگر هستند دیده می شوند. در این ویدئو این کودک که مقابل یک میمون نشسته در حال بازی با تلفن همراه دیده می شود. لحظاتی بعد میمو، تلفن را از دست کودک گرفته و شروع به تماشای آن می کند. چند لحظه بعد دوباره کودک موبایل را از میمون می گیرد. در انتهای ویدئو میمون بار دیگر تلفن همراه را از دست کودک قاپیده و کودک که کاملا شوکه شده به میمون خیره می ماند.

کاربری که این ویدئو را در اینستاگرام منتشر کرد در شرح آن نوشت که منظور میمون از قاپیدن موبایل از دست کودک این زن است که بگوید تلفن های همراه وسیله ای مناسب برای کودکان نیستند. این ویدئو پس از انتشار در این شبکه  اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از یک میلیون بیننده داشته است.

گفتنی است؛ انتشار این ویدئوی جالب از این میمون در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز عکس العمل جالب یک میمون با دیدن عکس خود در آینه موتورسیکلت نیز به ویدئویی داغ تبدیل شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید