کانادا همواره در لیست برترین و بهترین کشورهای جهان از نظر کیفیت بالای زندگی شهروندان آن قرار دارد. علاوه بر این، شهروندان کشور کانادا نیز عالی بوده و سعی می‌کنند همیشه بهترین باشند.

اگر عاشق سفر هستید، این مکان‌ها را به یاد داشته باشید

افراد ماجراجو و یا کسانی که عاشق سفر کردن هستند، همواره به دنبال مکان‌های رویایی برای سفر هستند. برخی از عاشقان سفر، راضی به هزینه‌های بسیاری هستند تا بتوانند حتی برای مدتی کوتاهی به مکان‌های جذاب دنیا سفر کرده، و روح و روان خود را تازه کنند. گرچه سفر به اکثر این مکان‌ها هزینه‌های بسیاری را دربر دارد، اما ارزش سفر کردن را داشته و به بهترین سفر زندگیتان تبدیل خواهد شد. همراه ما باشید تا با چند مکان که حتما باید به آنها سفر کنید، آشنا شوید.

کانادا

 کانادا همواره در لیست برترین و بهترین کشورهای جهان از نظر کیفیت بالای زندگی شهروندان آن قرار دارد. علاوه بر این، شهروندان کشور کانادا نیز عالی بوده و سعی می‌کنند همیشه بهترین باشند. کانادا کشوری با طبیعت بی نظیر، دریاچه‌ها، جنگل‌ها، و حیات وحش بسیار دیدنی است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، فصلی غیر از زمستان را برگزینید. فستیوال موسیقی از دیگر جاذبه‌هایی است که شما را برای سفر به این کشور مشتاق می‌کند.

اگر عاشق سفر هستید، این مکان‌ها را به یاد داشته باشید

فرانسه

اگر عاشق سفر هستید، این مکان‌ها را به یاد داشته باشید

وقتی اسمی از کشور فرانسه به میان میآید، ذهن همه به سمت پاریس و برج ایفل سوق پیدا می‌کند. اما اگر روی به این کشور سفر کردید، حتما پایتخت گردی را در اولویت قرار دهید. گردش در سواحل و حومه آن را به خاطر داشته باشید. در این کشور می‌توانید از دیدن قلعه‌های تاریخی، معماری‌های نفیس و هنرهای چشمنواز لذت ببرید. هنگام سفر به فرانسه لذت خوردن نان باگت فرانسوی به همراه پنیر کاممبر را تجربه کنید.

اندونزی

اگر عاشق سفر هستید، این مکان‌ها را به یاد داشته باشید

اندوزی کشوری با ۱۸۰۰۰ جزیره است که سفر به آن خالی از لطف نیست. اندونزی رتبه دوم را به دلیل داشتن جنگل‌های بزرگ و پهناور استوایی در دنیا دارد. اگر به دنیال چشم اندازی زیبا از طبیعت، آفتاب، ساحل و حیات وحش هستید، به اندونزی سفر کنید. شما می‌توانید از اورانگوتان‌های کالیمانتان دیدن کنید، به امواج دریاهای بالی و منتاوایی چشم بدوزید، و یا در سولاوسی غواصی کنید.

ایسلند

 کشور ایسلند بین اروپا و امریکایی شمالی واقع شده، اما جزو کشورهای اسکاندیناوی محسوب میشود. زیرا شهروندان آن از نوادگان وایکینگ‌ها هستند. ایسلند در ارتفاعات واقع شده است، اما به دلیل جریان هوایی که از سمت اقیانوس اطلس به این کشور می‌آید، آب و هوای معتدلتری در زمستان دارد.

ایسلند مقصدی ایده‌آل برای کسانی است که عاشق پیاده روی هستند. روزها در طول فصل زمستان کوتاه‌تر بوده، اما گردشگران می‌توانند به تماشای نورهای شگفت انگیز شمالی بنشینند.

ژاپن

اگر عاشق سفر هستید، این مکان‌ها را به یاد داشته باشید

کشور ژاپن فرهنگ و تمدن، ساختمان‌ها و معماری‌های سنتی را به راحتی با فناوری پیشرفته و زندگی مدرن ترکیب کرده است. کشور ژاپن به دلیل به موقعیت جغرافیایی از بقیه جوامع دور افتاده است. به همین دلیل دارای فرهنگی منحصر به فرد بوده، اما تدریجا پذیرای فرهنگ‌های دیگر نیز است.گردشگران علاقه‌مند به تاریخ می‌توانند در تاریخ  کشور ژاپن کاوش کنند، از معابد و قلعه‌های آن دیدن کنند، و به دیدن مکان‌های معنوی و فرهنگ سامورایی بروند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید