مرداد یا اوت، ماه فوق العاده‌­ای برای خیره شدن به ستاره­هاست! این ماه، ماه بارش شهاب سنگ‌­هاست که اوج آن بین 11 تا 13 آگوست است. امسال، پرسپئیدها تنها چند روز پس از ماه جدید (8 آگوست) به اوج خود می­رسند، این بدان معناست که روشنایی معمول ماه از بین نم‌ی­رود بلکه تعداد زیادی از "ستاره‌­ها در حال سقوط"هستند!

همه چیز درباره ماه آگوست؛
تعطیلات و حقایق سرگرم کننده

به گزارش سلام نو، مرداد یا آگوست در حال سپری شدن است. در آگوست چه چیزی را جشن می­‌گیرند؟ چرا آگوست؟ همه روزهای قابل توجه ماه آگوست را ببینید، از دوش شهاب سنگ تا افسانه‌ها!

آگوست بهترین نعمت فصل را به ارمغان می‌­آورد، گوجه فرنگی رسیده، خربزه رسیده، ذرت شیرین روی لپه و کدو سبز تنها تعدادی از آن­هاست.

قدم زدن در باغ­‌های قدیمی قدم تنفس هوای تازه!

ماه اوت(آگوست)

آگوست به افتخار اولین امپراتور روم (و نوه ژولیوس سزار)، آگوستوس سزار (63 قبل از میلاد - 14 م) نامگذاری شده است.

اول آگوست که به طور سنتی به عنوان روز لاماس شناخته می­شود، جشنواره­ای برای برداشت سالانه گندم و ذرت است. لاماس همچنین نقطه وسط بین انقلاب تابستانی و اعتدال پاییزی را مشخص می­کند.

5 آگوست در بخش هایی از کانادا یک تعطیلات مدنی است.

17 آگوست زمانی است که شب­های گربه شروع می­شود و به افسانه ایرلندی نسبتا مبهم در مورد جادوگران باز می­گردد. این کمی از فولکلور همچنین منجر به این ایده شد که یک گربه دارای 9 زندگی است.

19 اوت روز حمل و نقل هوایی ملی، انتخاب شده برای تولد ارویل رایت که اولین پرواز را ثبت کرد به ارمغان می­آورد.

نجوم آگوست

ماه کامل ماهیان خاویاری

ماه کامل آگوست، ماه کامل ماهیان خاویاری، در ساعات صبح روز 22 آگوست به اوج روشنایی می­رسد. برای بهترین نمای ماه کامل، در شب 21 به آسمان نگاه کنید!

دوش شهاب سنگ

مرداد یا اوت، ماه فوق العاده­ای برای خیره شدن به ستاره­هاست! این ماه، ماه بارش شهاب سنگ­هاست که اوج آن بین 11 تا 13 آگوست است. امسال، پرسپئیدها تنها چند روز پس از ماه جدید (8 آگوست) به اوج خود می­رسند، این بدان معناست که روشنایی معمول ماه از بین نمی­رود بلکه تعداد زیادی از "ستاره­ها در حال سقوط"هستند!

گل های تولد مرداد(آگوست)

گلهای تولد اوت گلادیول و خشخاش است.

سوسن اصفر نماد قدرت و صلابت شخصیت، صداقت و سخاوت است.

خشخاش  نماد خواب ابدی، فراموشی، و همچنین تخیل است.

سنگ تولد آگوست

سنگ اصلی تولد آگوست پریدوت است که گفته می­شود نماد قدرت و قدرت شفابخش است و از پوشنده آن در برابر کابوس­ها و شر محافظت می­کند و هماهنگی و شادی را تضمین می­کند. نوزادانی که در ماه آگوست متولد می­شوند خوش شانس هستند که توسط اقبال خوب پریدوت محافظت می­شوند.

حلقه پریدوت

پریدوت شکل نادر معدنی با کیفیت معدنی الیوین است که در رنگ­های مختلف سبز، گاهی اوقات با رنگ قهوه­ای یا زرد ظاهر می­شود. پریدوت که "زمرد عصر" نامیده می­شود، اغلب با گوهر­های دیگر اشتباه گرفته می شود. پریدوت در اعماق گوشته زمین تشکیل شده و توسط آتشفشانها به سطح زمین آورده می­شود. در هاوایی، پریدوت نماد اشک پله، الهه آتشفشانی آتش است که جریان گدازه را کنترل می­کند.

سنگ ماه تولد قبلی این ماه ساردونیکس بود که با نوارهای متناوب سارد و اونیکس ، هر دو شکل کلسدونی مشخص می شود. اگرچه می تواند در چندین رنگ ظاهر شود ، اما معمولا قرمز و سفید است. تصور می­شود که شجاعت، شادی و فصاحت را به ارمغان می­آورد.

افسانه یا واقعیت!

· اولین مه شدید در چه روزی در ماه آگوست رخ می­دهد؟ در همان روز در ماه اکتبر انتظار یخبندان شدید را داشته باشید.

· اگر هفته اول مرداد به طور غیرمعمول گرم باشد، زمستان سفید و طولانی خواهد بود.

· این همه مه آگوست، این همه مه زمستانی.

· بارش باران در ماه اوت، عسل را افزایش می­دهد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید