۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 55277500

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از تهران گردی لذت می‌برید به شما توصیه می‌کنیم که تا پایان این مقاله جالب با ما همراه باشید چرا که در این مقاله قصد داریم به معرفی چندین کافه در تهران بپردازیم که پس از تهران گردی می‌توانند مکانی دنج برای استراحت کردن شما باشند. با ما باشید.

بهترین کافه‌های تهران

به گزارش سلام نو،‌تهران پایتخت ایران ایران است. شهر تهران شهر بسیار پر هیاهو و شلوغی است که شور زندگی در آن موج می‌زند. تهران‌ گردی یکی از تفریحات مورد علاقه هر ایرانی است. هر ساله مردم زیادی از نقاط مختلف کشور برای تفریح و البته کار به تهران سفر می‌کنند. بازارهای پرهیاهو و بزرگ، شهر بازهای مدرن و پیشرفته، پارک‌های سر سبز و تمیز، سینما، تئاتر و البته کافه‌های تهران از جمله عوامل جذب توریست و مسافر هستند که سالیانه درآمد  قابل توجهی را برای تهرانیان به ارمغان دارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از تهران گردی لذت می‌برید به شما توصیه می‌کنیم که تا پایان این مقاله جالب با ما همراه باشید چرا که در این مقاله قصد داریم به معرفی چندین کافه در تهران بپردازیم که پس از تهران گردی می‌توانند مکانی دنج برای استراحت کردن شما باشند. با ما باشید.

 بهترین کافه‌های تهران کدامند؟

این روزها و با شیوع بیماری کوید۱۹ اکثر مردم به دنیال فضایی باز برای استراحت کردن و خوش گذرانی هستند. در این بخش قصد داریم به معرفی چند کافه سر باز در تهران بزرگ بپردازیم.

· کافه دیاموند: این کافه در خیابان ویلا قرار دارد و جزو کافه‌های قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود. کافه دیاموند در یک عمارت بزرگ و تاریخی قرار دارد که خوردن یک قهوه تلخ در فضا رو باز حیاط کافه می‌تواند برای شما تداعی‌گر یک روز خوب و خالی از استرس باشد.

· کافه کیپ لیک:  کافه کیپ لیک یک کافه توریستی است که در خوش آب و هواترین منطقه تهران یعنی در کاخ سعد آباد واقع شده است. این کافه در حصار درختان بلند و سبزه‌های همیشه سبز باغ قرار گرفته است.

· کافه کاریز: کافه کاریز در خیابان دولت قرار دارد و یکی از جذاب‌ترین کافه‌های تهران است. این کافه با بهره‌گیری از سبک کلاسیک فضا بسیار زیبا و آرام بخشی را برای مشتریان به وجو آورده است و با سرو غذاهای ایتالیایی و فرنگی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم لحظات به یاد ماندنی را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

· کافه کتاب: این کافه در میدان انقلاب تهران است. حالا چرا به این نام گزارده شده است؟ این کافه در مجاورت یک کتاب فروشی است که برای دوسداران کتاب مکانی دنج و آرام است. این کافه رو باز است و حیاط آن مکانی مناسب برای کتاب خواندن و ریلکس شدن است.

· کافه کرگدن: این کافه در خیابان کریم خان قرار دارد. فضا این کافه یک فضا بسیار آرام و کلاسیک است چرا که این کافه قبلاَ جزو خانه‌های ویلایی تهران بوده است که اکنون تغییر کاربری داده و تبدیل به کافه کرگدن شده است.

· کافه ایوان: کافه ایوان در یکی از نوستالژیک‌ترین منطقه‌های تهران قرار گرفته است. بله درست حدس زدید. خیابان لاله زار. از تمام رستوران‌ها، تئاتر و سینماهای خیابان لاله زار و منوچهری فقط یک کافه ایوان باقی مانده است. کافه ایوان منظره بسیار زیبا و قدیمی را به خود اختصاص داده است که مربوط به ۱۷۰ سال پیش است. منظره یک عمارت قدیمی که مشیر الدوله نام دارد. این کافه بخاطر کنافه استانبولی خود بسیار مشهور است. این کافه مکانی مناسب برای استراحت بعد از بازدید از خیابان لاله زار است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید