۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 55267439

واقعی کردن قیمت برق و استفاده از نیروگاه‌های تجدید پذیر و تکمیل نیروگاه‌های نیمه تمام از جمله برنامه‌های او حین داشتن معاونت امور برق وزارت نیرو بود. زمانی که معاونت را بر عهده داشت اعلام کرده بود دولت در امر ساخت نیروگاه، به دلیل عدم مشارکت بخش خصوصی ایران در ساخت نیروگاه، فعال خواهد شد. عباس علی آبادی از سال ۱۳۸۸ سمت مدیر عامل اجرایی گروه مپنا را عهده دار شد. در تاریخ ۲۸ مرداد سال ۹۸ نیز به عنوان مدیر عامل ایران خودرو منصوب شد. این تغییر مدیریت باید با رأی اعضای هیأت مدیره ایران خودرو صورت میگرفت در حالی که از سوی سخنگوی دولت مطرح شد.

بیوگرافی عباس علی آبادی

 عباس علی آبادی در سال ۱۳۴۰ در اراک به دنیا آمد. علی‌آبادی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی فارغ التحصیل شده است. از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل درجه دکترای مهندسی مکانیک را دریافت کرده است و در دروس مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتورهای درون‌سوز (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور مدرس بوده است.

سوابق کاری و مدیریتی عباس علی‌آبادی

● فعالیت در جهاد سازندگی

● مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳

● مدیریت‌عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی

● ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر

● استاد دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی

● مدیرعامل گروه مپنا

● مدیر عامل ایران خودرو

واقعی کردن قیمت برق و استفاده از نیروگاه‌های تجدید پذیر و تکمیل نیروگاه‌های نیمه تمام از جمله برنامه‌های او حین داشتن معاونت امور برق وزارت نیرو، بود. زمانی که معاونت را بر عهده داشت اعلام کرده بود دولت در امر ساخت نیروگاه، به دلیل عدم مشارکت بخش خصوصی ایران در ساخت نیروگاه، فعال خواهد شد.

عباس علی آبادی از سال ۱۳۸۸ سمت مدی عامل اجرایی گروه مپنا را عهده دار شد. در تاریخ ۲۸ مرداد سال ۹۸ نیز به عنوان مدیر عامل ایران خودرو منصوب شد. این تغییر مدیریت باید با رأی اعضای هیأت مدیره ایران خودرو صورت میگرفت در حالی که از سوی سخنگوی دولت مطرح شد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید