علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در واکنش به اظهارات مدافع این تیم گفت: او در حدی نیست که جواب او را بدهم.

بازیکنی که ۵ سال از فوتبال محروم بوده باید قدر خودش بداند

به گزارش سلام نو، علیرضا اکبرپور در گفتگو با ایلنا درخصوص توهین حبیب گردانی به او پس از اینکه این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت، اظهار داشت: او به کل مجموعه ماشین سازی بی احترامی کرده و به کل تیم فحاشی کرده که در اختیار باشگاه گذاشتیم و ما با کسی مشکل نداریم که عقده داشته باشیم. 

او ادامه داد: من با او مشکلی نداشتم، این بازیکن حتی آن ۵ سالی که به خاطر دوپینگ محروم بود هم زمین شخصی خودم را در اختیار او گذاشته بودم تا بدنش افت نکند؛ به خاطر یک بد دهنی در اختیار باشگاه گذاشتیم و باشگاه درباره او تصمیم گیری می کند.

اکبرپور درباره اینکه گردانی گفته او در تیم نونهالان استقلال مربیگری کرده، گفت: او در حدی نیست که جواب او را بدهم، من در لیگ یک و دو هم مربیگری کردم و به کسی هم ربطی ندارد که کجا مربیگری کردم او در حدی نیست که درباره من صحبت کند. این باشگاه مدیر و بزرگ دارد و تصمیم گیرنده دارد که بگویند چه کسی باید در کجا باشد. 

سرمربی ماشین سازی در پایان عنوان کرد: بازیکنی که ۵ سال از فوتبال محروم بوده لطف شده و در این تیم حضور دارد و باید قدر خودش بداند اما اینطور رفتار می‌کند. ما با کسی مشکل شخصی نداریم و در رختکن به مشکل وجود آوردند که در اختیار باشگاه قرار دادیم و چون به تمام مجموعه بی احترامی کرده باشگاه باید درباره او تصمیم گیری کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید