نباید مدیر و مربی اختلاف داشته باشند و دودش در چشم تیم می‌رود. به نظرم باید خطیر و نکونام به لجبازی خود پایان دهند.

خطیر و نکونام دست از لجبازی بردارند

پیشکسوت استقلال به مسائل داخلی و مشکلات این تیم ورود کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم معتقد است که باید هرچه سریعتر اختلاف داخلی در این مجموعه رفع شود. 

همچنان اختلاف بین مدیریت و کادرفنی استقلال ادامه دارد...!

 نباید مدیر و مربی اختلاف داشته باشند و دودش در چشم تیم می‌رود. به نظرم باید خطیر و نکونام به لجبازی خود پایان دهند.

 مشکلات استقلال یکی و دوتا نیست و استقلالی‌ها چند روزی بابت نگرفتن حق و حقوق‌شان اعتصاب کردند نظرتان در خصوص این تصمیم آنها چیست؟

اعتصاب مشکلی را هیچ وقت حل نکرده است و اتفاقاً تمام مشکلات را بیشتر می‌کند. در شرایطی که تیم‌ها در تعطیلی لیگ در آرامش به کار خود ادامه می‌دهند، اما استقلال درگیر حواشی است و این مسائل به این تیم لطمه می‌زند.

 یعنی به بازیکنان استقلال حق نمی‌دهید که برای گرفتن حق و حقوق‌شان واکنش نشان دهند؟

آنها حق دارند که پول‌شان را بخواهند، اما شرایط استقلال همینطوری هم بحرانی است و بازیکنان نباید بدترش کنند باید در شرایط بهتر اعتراض خود را به گوش مدیران تیم برسانند.

 شاید این مسأله بازتاب اختلاف خطیر و نکونام است و بازیکنان به نوعی طرف سرمربی هستند و قصد دارند اعتراض خود را علنی کنند.

همان‌طور که گفتم لج و لجبازی خطیر و نکونام اصلاً به نفع استقلال نیست و باید تمامش کنند.

 خیلی‌ها معتقدند که این اختلاف طرفین تمامی ندارد و باید خطیر برکنار شود تا مشکلات ازاین بیشتر نشود.

اما من با این مسأله موافق نیستم. هم نکونام و هم خطیر تازه به استقلال آمده‌اند. همان قدر که نکونام حق دارد فرصت داشته باشد تا بتواند با استقلال به موفقیت برسد، باید به خطیر هم فرصت دهند تا کار خودش را بکند و با برکناری او چیزی حل نمی‌شود. من فکر کنم مشکلات مالی حل شود اکثر مشکلات استقلال حل خواهد شد.

 لیگ مدت زیادی تعطیل است و این تعطیلی برای استقلال که ملی‌پوش دارد زیادتر هم شده است، نظر شما در خصوص این تعطیلی طولانی مدت چیست؟

اصلاً به نفع استقلال نیست. استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکن نگرفته است و حالا هم برای حضور در تیم امید چهار بازیکن این تیم در کنار استقلال نیستند و این تیم باید در چنین شرایطی به کار خود ادامه دهد. قطعاً چنین شرایطی به تیم استقلال ضربه می‌زند

 با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی نیاز به ترمیم دارد گفته می‌شود یا بازی‌های استقلال و تیم‌های تهرانی به ورزشگاه‌های دیگر تهران منتقل می‌شود و یا اینکه باید در شهر دیگری میزبان حریفان باشند. نظرتان در این خصوص چیست؟

قطعاً استقلال از این برنامه‌ریزی لطمه می‌خورد. سالی که مربی ما کخ بود مجبور شدیم در ورزشگاه تختی بازی کنیم و همین نکته نه تنها قهرمانی از ما گرفت بلکه بدترین سال را سپری کردیم و در نهایت نهم شدیم. ای کاش به جایی اینکه دائماً ورزشگاه آزادی را ترمیم کنند، ورزشگاه دیگری در شهر تهران می‌ساختند که به این مصیبت نخوریم.

این روزها اختلافی بین مدیریت و کادرفنی به وجود آمده است و بهانه اختلاف جدید این است که مدیریت قهرمانی می‌خواهد در حالی که کادرفنی اشاره دارد به این نکته که ابتدای فصل مدیران به پنجمی هم قانع بودند. نظر شما چیست؟

در هر شرایطی استقلال می‌تواند قهرمان شود حتی ضعیف‌ترین حالت ممکن. این تیم همیشه بزرگ بوده است و بازیکنانش برای قهرمانی جنگیده‌اند. اینکه تاکنون شرایط خوبی برای استقلال مهیا نبوده قبول است اما بازیکنان این تیم باید درکی از بزرگی این تیم داشته باشند و همیشه با هدف قهرمانی بجنگند حتی اگر شرایط مطلوب نباشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید