امروزه داشتن فضای مناسب درون پارکینگ های مجتمع های مسکونی پر جمعیت، نیاز همه ساکنان چنین مجتمع هایی است. گاهی پس از طراحی و نقشه برداری مکان که مجتمع مسکونی ساخته  می شود سازنده متوجه فضای بسار کم برای عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه در پارکینگ مجتمع می شود. این مساله باعث میشود که سازنده به فکر اشغال فضای کمی برای درب پارکینگ باشد .

نیازهای یک ساختمان جهت استفاده از کرکره برق

از این رو کرکره برقی برای این منظور مناسب میباشد. از دیگر مصارف کرکره برقی برای فروشگاه ها و مغازه ها می باشد بدین منظور برای سهولت در نصب کرکره برقی یک گزینه مناسب بشمار می رود .

علاوه بر آن از کرکره برقی بعنوان درب فروشگاه و مغازه از استقبال زیادی از سوی فروشگاه داران و .. زیاد روبرو می باشد. یکی دیگر از مزایای کرکره برقی امنیت آن می باشد که یک پارچه بودن آن باعث این امر شده که امنیت درب ورودی هر پارکینگ و فروشگاه را تامین می کند. برای همین منظور است که بانک ها و موسسات مالی از این گزینه بیشترین استفاده را می برند.

شیشه بالکن به عنوان حفاظ از تراس در مقابل گرد و غبار

شیشه بالکن موجب می شود تا بالکن شما در برابر عواملی چون باران، گرد و غبار، پرندگان، برف و غیره محافظت شود و مثل یک محافظ برای سطوح داخلی و نمای بیرونی به شمار می رود. بنابراین شما می توانید با تهیه شیشه بالکن و استفاده از آن فضای راحتی را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از شیشه بالکن موجب می‌شود که نور کمتری وارد فضای ساختمان شود و مثل یک محافظ عمل می کند. می توان گفت شیشه بالکن به عنوان بهترین و کاملترین راه حلی است که مشکل اکثر بالکن ها را برطرف می کند و می توان با شیشه بالکن در تمامی فصول مختلف از آن استفاده کرد.

اما اگر شما شیشه بالکن را استفاده نکنید به محض این که هوا سرد شود یا باد بوزید دیگر شما نمی توانید همانند گذشته از بالکن خود استفاده نمایید.

همانطور که اشاره کرده ایم اگر شیشه بالکن را استفاده نکنیم قطعاً با وجود فصل زمستان و بارش باران و برف دیگر بالکن شما غیر قابل استفاده است حتی اگر شرایط آب و هوایی مطلوب است شما میتوانید برای رهایی از پرندگان و برگهای مزاحم از شیشه بالکن استفاده نمایید.

شیشه های بالکن معمولا  به صورت کامل باز می شوند و یک فضای بسیار دلنشین را به وجود می‌آورند. شما میتوانید با سلیقه خود شیشه بالکن را انتخاب کنید و یک منظره زیبا را برای خودتان به وجود آورید.

استفاده از بهترین درب ورودی و خروجی

بسیاری از افراد و شرکت‌ها هزینه‌های بسیار زیادی را برای درب اتوماتیک شیشه ای صرف می کنند البته با توجه به مزیت هایی که درب شیشه ای اتوماتیک برای ما داشته است صرف این هزینه ها امری معقول به شمار می رود. این مدل درب ها یعنی درب اتوماتیک شیشه ای از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است.

درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان یکی از رایج ترین و متداول ترین مدل درب اتوماتیک محسوب می شود که دارای انواع مدل های مختلف می باشد که ما می توانیم به درب اتوماتیک شیشه ای برقی، درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اشاره نماییم.

درب اتوماتیک شیشه ای در اماکن شلوغ و پرتردد امکان جابجایی راحت را مهیا می‌کند و با استفاده از ریموت باز و بسته می شود و بی صدا بودن و حرکت ساده این درب نیز توجه مشتریان را به خود جلب می کند. دقت داشته باشید که در زمان و انرژی نیز صرفه جویی های صورت می گیرد، همچنین ایمنی و امنیت بالای این درب ها موجب ارائه راحت خدمات در مراکز درمانی و فروشگاه ها می گردد.

اگر به دقت تا این قسمت مطلب را مطالعه کرده باشید متوجه می‌شوید که بین کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای مزیت های مشابه وجود دارد و افراد ترغیب به صرف هزینه برای به کارگیری این موارد در ساختمان هایشان می شوند.

Description: C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\darb-1.jpg

زیباسازی فضا با آینه کاری و شیشه رنگی

یکی از مواردی که افراد به واسطه آن می توانند دکوراسیون فضای خود را تغییر بدهند انواع شیشه ها و آینه ها می باشد. شیشه رنگی می ‌توانند فضای دلنشینی را برای شما به وجود بیاورد وقطعا بر هیچ کسی پوشیده نیست که وجود آیینه ها و شیشه ها می توانند در روشن کردن با انعکاس نورهای رنگی برای هر مخاطبی دلنشین باشد.

لازم است بدانید در جهان از شیشه رنگی به عنوان یکی از خارق العاده ترین متریال های یاد می شود که در منزل و آَشپزخانه میتوان از آن استفاده کرد. جالب است بدانید که وجود شیشه رنگی میتواند هر تصویری را به واقعیت تبدیل کند و در نقطه از منزل قابل استفاده بوده است.

آینه کاری منزل نیز از موارد دیگریست که شاید کمی برای شما پر هزینه باشد اما نتیجه ی نهایی کار برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. تاثیر آینه کاری در هر قسمت میتوان منجر به افزایش روحیه افراد شود و انرژی مثبت را به وجود بیاورد. به صورت کلی میتوان گفت آینه کاری از تکنیک های قدیمی به شمار می رود که در دکوراسیون و زیباسازی در معماری قدیمی ایران و حتی در نقاط مختلف دنیا بکار برده شده است.

Description: C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\ayneh-10.jpg

شیوه صحیح جداسازی و تفکیک فضا

پارتیشن ها به ما کمک می کنند که بتوانیم به فضا یک سبک جدید را اضافه کنیم و البته پارتیشن شیشه ای جزء مواردی است که موجب می‌شود شما بدون اینکه هزینه های زیادی را صرف کنید از فضای خود بهترین استفاده را داشته باشید و البته امکان راحتی بیشتری را به شما خواهد داد.

شما با قرار دادن یک پارتیشن شیشه ای در اتاق یا راهروی خود می توانید یک اتاق را به چندین قسمت تقسیم کنید و جالب اینجاست که پارتیشن شیشه ای دارای قیمت مناسبی است و به جای اینکه بخواهید از دیوارهای آجری و بتنی استفاده کنید به راحتی قادرید یک پارتیشن را اضافه نمایید که موجب صرفه جویی در وقت و زمان شما می باشد.

پارتیشن شیشه ای در فضا می تواند به مرور زمان موقعیت آن را به گونه‌ای که می خواهید برای شما تغییر بدهد و همچنین پارتیشن های شیشه ای قابل حمل بوده و موجب می‌شود که برای خانه یا آپارتمان بسیار متنوع و کاربردی باشند.

شیشه حمام نیز از مواردی که جداسازی و تفکیک فضای سرویس بهداشتی و حمام قابل استفاده بوده است. متاسفانه در خانه های که مساحت زیادی ندارند به این جداسازی توجهی نمی شود حال آنکه به راحتی با شیشه حمام می توانید بهترین جداسازی را انجام بدهید. شیشه حمام معمولا دور دوش حمام نصب می شود و شکل های متنوعی داشته است.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید