با فوت یکی دیگر از نمایندگان مجلس عراق بر اثر ابتلا به کرونا، تعداد نمایندگانی که بر اثر این بیماری جان باختند به ۴ نفر رسید.

فوت نماینده پارلمان عراق بر اثر کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از مهر به نقل از بغداد الیوم، یکی دیگر از نمایندگان پارلمان عراق نیز بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت. رسانه های عراق اعلام کردند که «آرام بالاتی» نماینده پارلمان این کشور پس از مدتی دست و پنجه نرم کردن با کرونا جان باخته است.

بر اساس این گزارش، بالاتی از مدتها پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود. گفته می شود که او از حدود ۳ ماه پیش درگیر ویروس کرونا شد و در نهایت نیز آسیب های ناشی از این ویروس موجب شد تا جانش را از دست بدهد.

بالاتی متولد سال ۱۹۷۹ بود و ۴۲ سال داشت. وی که دارای مدرک دکترا بود در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۱۸ موفق شد به پارلمان عراق راه یابد. پیش از او نیز ۳ تَن دیگر از نمایندگان پارلمان عراق بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته بودند.

اولین نماینده پارلمان عراق که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد «غیداء کمبش» بود. پس از او نیز دومین نماینده پارلمان عراق یعنی «حسین الزهیری» به دنبال ابتلا به کرونا درگذشت. سپس نوبت به «علی العبودی» رسید تا قربانی ویروس کووید ۱۹ شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید