فصل نقل و انتقالات همیشه برای هواداران تیم ها بسیار جذاب و حساس است و مدیران تیم ها نیز سعی در رقم زدن بهترین عملکرد و به اصطلاح ترکاندن بمب برای هواداران خود در این دوران دارند.

لیست ورودی و خروجی نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در نیم فصل

به گزارش سلام نو به نقل از عصرایران؛ «پرسپولیس گلزن ندارد» جمله پرتکراری شده و نیاز ندارد و انگار برای گفتن آن نیازی نیست که کسی فوتبال و آنالیز فنی بداند. همین که بازیکنان این تیم‌ موقعیت‌های فراوان را به شکل عجیب هدر می‌دهند و تیم با بردهای اقتصادی ۱-۰ و عذاب دادن هوادار پیش می‌رود باعث شده تا همه به فکر خرید مهاجم برای این تیم باشند.

واقعیت این است که بهترین مهاجمان ایران لژیونر شده‌اند. مهدی طارمی، سردار آزمون، کاوه رضایی، علی علیپور، کریم انصاری‌فر و ... اگر در لیگ حضور داشتند احتمالاً لذت بیشتری می‌بردیم. در غیاب این چهره‌ها و شاید جز مهدی قایدی با بازیکنانی مواجه هستیم که تفاوت شگفت‌انگیزی با بقیه ندارند. در جدول بهترین گلزنان هم نام سجاد شهباززاده، محمد عباس‌زاده و امین قاسمی‌نژاد به چشم می‌خورد که بالای ۳۰ سال هستند.

در چنین شرایطی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی سعی کرد دست به خریدهای خوبی بزند ولی عیسی آل‌کثیر محروم شد و آرمان رمضانی، مهدی عبدی، محمد مهدی مهدی‌خانی، آریا برزگر و ... هیچکدام تا امروز به عنوان تمام‌کننده نتوانسته‌اند جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کننده یا هواداران را دلگرم کنند. البته در ادوار گذشته هم پرسپولیس کمابیش با این مشکل مواجه بود، ساسان انصاری و مهدی شریفی هم زیر نظر برانکو هیچ درخششی نداشتند و بودیمیر هم چندان چشم‌نواز نبود. یا جونیور، اوساگونا و استوکس هم خسارت محض به بار آوردند.

حالا گفته می‌شود در نیم فصل، باشگاه پرسپولیس که مهدی ترابی را به خانه برگردانده در نظر دارد از بین رضا قوچان‌نژاد، پیمان بابایی، امین قاسمی‌نژاد و حامد پاکدل دست به خرید بزند. البته برخی معتقدند این اسم‌ها برای بازارگرمی مطرح می‌شود ولی عدم شادی حامد پاکدل بازیکن آلومینیوم بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس این گمانه را تقویت کرد که شاید پشت پرده با او صحبت‌هایی شده و نخواست دل هواداران را نیامده برنجاند، از سوی دیگر اختلاف مالی میان شهرخودرو پرسپولیس و قیمت میلیاردی قاسمی‌نژاد هم از موانع این انتقال است، می‌ماند گوچی و بابایی که اولی احتمالاً به خاطر شرایط مالی و بدهی‌های باشگاه منتفی می‌شود و دومی هم خواستگاران زیادی دارد.

از سوی دیگر برخی اسم محمد انصاری، علی شجاعی، آرمان رمضانی و آریا برزگر را در لیست خروج قرار داده‌اند و معتقدند یحیی آن‌ها را نمی‌خواهد. تجربه نشان داده است که همیشه عواملی در پس پرده رخ می‌دهد که این گمانه‌زنی‌ها را دود می‌کند و به هوا می‌فرستد و بازیکنانی می‌روند و بازیکنانی می‌آیند که کسی فکرش را نمی‌کرد

اما این پرسپولیس اگر قصد قهرمانی پنج‌باره و دفاع از اعتبار خود در آسیا دارد لازم است تقویت شود چون روزهای پرفشار در راهند و جام حذفی و لیگ قهرمانان و سوپرجام و لیگ و ... همه رقابت‌هایی هستند که هواداران در آن‌ها پی جام می‌گردند.

باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالات زمستانی همیشه برای هواداران و رسانه‌ها جذاب است و «بمب ترکاندن» در این بازار به مدیرعامل باشگاه هم اعتبار ویژه می‌دهد. شما در مورد لیست ورودی و خروجی چه نظری دارید؟

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید