علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت نام ۱۶۵ هزار نفر در طرح ملی مسکن تا ساعت ۱۱ امروز ۲۵ دیماه ۱۳۹۹ خبر داد.

ثبت نام ۱۶۵ هزار نفر در طرح ملی مسکن تا ظهر امروز ۲۵ دیماه + جزئیات
به گزارش سلام نو به نقل از میزان، علی قائدی در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص  تمدید مهلت مرحله سوم ثبت نام طرح ملی مسکن گفت: با توجه به مهلت یک هفته‌ای برای ثبت نام در مرحله سوم ملی مسکن، فکر نمی‌کنم نیازی به تمدید این مهلت باشد و متقاضیانی که تا کنون ثبت نام نکردند می‌توانند در ساعات باقی مانده تا ۱۲ شب، ثبت نام خود را انجام دهند تا ما بتوانیم ادامه فرایند را هر چه سریع‌تر شروع کنیم.

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تعداد ثبت نام کنندگان در سومین مرحله طرح ملی مسکن را ۱۶۵ هزار نفر تا ساعت ۱۱:۰۰ امروز (۲۵ دی ماه) اعلام کرد و افزود: در دو مرحله قبلی در بیش از ۵۰۰ شهر ثبت نام داشتیم و در برخی از شهرها نتوانستیم زمین لازم برای اجرای پروژه را تامین کنیم که در این مرحله، ثبت نام برای این شهرها انجام می‌شود.

وی امکان اجرای مراحل دیگر ثبت نام  را منوط به تامین زمین و تعداد متقاضیان دانست و تصریح کرد: در این مرحله متقاضیانی که در مراحل پیشین آورده اولیه را تامین و واریز نکردند از طرح کنار گذاشته شدند.

قائدی با تاکید بر مهلت زمانی کافی برای واریز مبلغ اولیه در مراحل پیشین گفت: با توجه به اینکه تسهیلات از سوی بانک‌های عامل زمانی به پروژه‌ها تزریق می‌شود که مرحله فونداسیون تمام شده باشد، بنابراین برای رساندن طرح به این مرحله باید متقاضیان موثر شناخته شوند که بتوانند آورده اولیه را واریز کنند.
معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در پایان با تاکید بر اینکه افزایش تسهیلات بانکی واحدهای مسکن ملی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان ارتباطی به قیمت تمام شده برای متقاضیان ندارد تصریح کرد: این امر برای کاهش فشار به متقاضیان و کمتر شده آورده نقدی آن‌های انجام شده است و قیمت تمام شده هر واحد بستگی به هزینه تمام شده ساخت هر واحد دارد.

طبق گفته‌های قائدی هزینه ساخت هر واحد در حال حاضر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مکعب برآورد شده و  قیمت نهایی با توجه به نوسانات بازار و هزینه ساخت و بدون احتساب قیمت زمین محاسبه می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید