پرسپولیسی‌ها به علت آنکه ارسلان مطهری، مهاجم آبی‌ها در مصاحبه‌ خود بعد از دربی پایتخت چند بار به جای استفاده از اسم پرسپولیس از واژه پیروزی استفاده کرد، از او به شدت ناراحت شدند.

علت ناراحتی پرسپولیسی‌ها از مهاجم استقلال چه بود؟

به گزارش سلام نو، خبر ورزشی نوشت: اولین دربی لیگ بیستم بازی قشنگی از آب درآمد و بر خلاف پیش‌بینی‌های قبل از بازی دو تیم نمایش خوبی داشتند و بازی هم پرگل شد. استقلال خیلی زود به گل رسید، ولی بعد از آن سرخپوشان بازی را در دست گرفتند و دو گل هم زدند. اگر فرصت‌سوزی‌های بازیکنان پرسپولیس نبود شاید نتیجه‌ای عجیب در دربی رقم می‌خورد و استقلال نمی‌توانست در لحظات پایانی گل مساوی را بزند. بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی بسیار از نتیجه دربی ناراحت بودند و می‌گفتند حقشان برد مقابل استقلال بود.

جدا از ناراحتی بابت نتیجه، مصاحبه ارسلان مطهری زننده گل اول استقلال ناراحتی و عصبانیت بازیکنان پرسپولیس را چند برابر کرد. مطهری در مصاحبه‌ای که بعد از بازی داشت چند بار به جای استفاده از اسم پرسپولیس از واژه پیروزی استفاده کرد. این صحبت‌ها بازیکنان پرسپولیس را به شدت ناراحت کرد و آن‌ها معتقد بودند ارسلان نباید آن صحبت‌ها را انجام می‌داد و تنش ایجاد می‌کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید