روزمره بودن استفاده از وسایل آرایشی همچون لاک ناخن و رژ لب باعث شده است که بسیاری فکر کنند خرید این وسایل به دقت خاصی نیاز ندارد، اما این تصور درست نیست و باید دقت زیادی در خرید این وسایل به ظاهر ساده به خرج داد.

راهنمای خرید لاک ناخن و رژ لب

خرید لاک ناخن و رژ لب یکی از روزمره‌ترین خریدهای وسایل آرایشی برای خانم‌ها است. لاک ناخن و رژ لب وسایل آرایش کوچک و ساده، اما کارآمدی هستند که می‌توانند به سرعت تغییرات چشم‌گیری در ظاهر شما ایجاد کنند. رژ لب با نشستن روی لب‌های شما در مرکز صورت قرار می‌گیرد و لاک ناخن با پوشش دادن ناخن‌های شما جلوه‌ای خاص به آن‌ها می‌دهد.

روزمره بودن استفاده از وسایل آرایشی همچون لاک ناخن و رژ لب باعث شده است که بسیاری فکر کنند خرید این وسایل به دقت خاصی نیاز ندارد. این تصور اما یک اشتباه بزرگ است. خرید لاک ناخن و رژ لب هر چند روزمره است، اما الزاما به همین روزمرگی ختم نمی‌شود و حتی در همان خرید روزمره هم به دقت نظر خاصی نیاز دارد.

این به آن معنا است که لاک ناخن و رژ لب به جز استفاده روزمره می‌تواند بخشی کلیدی از آرایش شما در مهمانی‌های دوستانه و رسمی باشند، به ویژه رژلب که در اولین برخورد مخاطب با شما نیز به چشم می‌آید.

چند توصیه برای انتخاب رژلب

از رژ لب تا آرایش چشم و کرم پودر شناخت رنگ پوست به شما کمک مهمی می‌کند. انتخاب رنگ مناسب رژ لب باعث می‌شود چهره شما بازتاب بهتری از نظر رنگی داشته باشد. البته در نهایت این سلیقه شما است که تعیین کننده است و مجبور نیستید به توصیه‌های مرسوم عمل کنید.

افرادی که پوست سفید یا مایل به سفید دارند طیف رنگی از بنفش کم رنگ، هلویی، صورتی و رژ لب شرابی می‌تواند به آن‌ها کمک شایانی کند. مراقب باشید رنگ تند می‌تواند شما را رنگ‌پریده نشان دهد. افرادی که پوست تیره‌تری دارند می‌توانند از رنگ‌هایی مثل قرمز، قهوه‌ای، بنفش، زرشکی و طلایی استفاده کنند. دقت کنید رنگ‌ها تیره پوست شما را تیره‌تر نشان می‌دهد. اگر رنگ پوست خنثی دارید با خیال راحت از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید.

مسئله دیگری که در تعیین رنگ رژ لب مؤثر است فرم لب‌های شما است. برای لب‌های متقارن بهتر است از خط لب هم رنگ رژ استفاده کنید. برای لب بالایی بزرگ بهتر است لب پایینی را رژلب روشن و لب بالایی را کمی تیره‌تر بزنید. برای لب پایینی بزرگ هم بهتر است هر رژلبی مناسب با تناژ پوستتان را به لب پایینی بزنید تا کوچک‌تر نشان داده شود. توجه داشته باشید که به خشکی یا چربی پوست خود نیز توجه کنید.

برای تست رنگ رژ لب نیز، هنوز بهترین راه استفاده از دست است. رنگ انگشت دستان شما نزدیک‌ترین رنگ به لب شما است و بهتر می‌توان تطابق آن با لب شما را تشخیص داد.

چند توصیه برای انتخاب لاک ناخن

برای انتخاب لاک ناخن نیز به رنگ پوست خود دقت کنید و تناسب تیرگی و روشنی را رعایت کنید. اگر پوست روشنی دارید بهتر است به سراغ رنگ‌های تند و جیغ بروید. پوست‌های خنثی نه خیلی روشن و نه خیلی تیره هستند، در نتیجه بهتر است که از لاک‌هایی با رنگ تیره و براق استفاده کنید. پوستی با رنگ تیره نباید از لاکی استفاده کند که آن را تیره‌تر کند. بهترین رنگ لاک ناخن برای افرادی با پوست تیره نیز قهوه‌ای یا مشکی است.

توجه داشته باشید زمان مانایی لاک روی ناخن یک از راه‌های تشخیص استاندارد بودن آن است. یک لاک ناخن استاندارد تقریباً باید یک هفته روی ناخن‌های شما باقی بماند. در کنار این لاک شما نباید خیلی رقیق باشد که مجبور به چند بار استفاده شوید و نباید خیلی غلیظ باشد که روی ناخن برآمدگی ایجاد شود. در کنار این لاک ناخن بعد از استفاده نباید خشک یا دون دون شود، بوی بدی بدهد و باعث آسیب به ناخن شما شود.

توجه داشتید که محصولات خود را حتماً از مغازه‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی استاندارد و شناخته شده بخرید. در این زمینه تیمچه مارکت محصولاتی متنوع، استاندارد و به روز را به شما عرضه می‌کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید