نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت توافق کردیم هیاتی مغربی این هفته به منظور پیشرفت در تمام امور هفته جاری به اینجا بیاید.

سفر هیات مغربی به اراضی اشغالی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر یک هیات مغربی به اسرائیل طی هفته جاری به منظور تقویت روابط پس از اعلام عادیسازی روابط بین دو طرف خبر داد.

بنیامین نتانیاهو در پیامی ویدئویی با اشاره به گفتگوی تلفنی روز گذشته خود با پادشاه مغرب گفت: ما توافق کردیم که هیاتی مغربی این هفته به منظور پیشرفت در تمام امور هفته جاری به اینجا بیاید.

این در حالی است که یک هیات اسرائیلی روز سه شنبه به مغرب سفر کرده بود و دو طرف برای گشایش یک دفتر ارتباطی و راه اندازی پروازهای تجاری مستقیم برنامه ریزی می کنند.

گفتنی است که رسانه‌های صهیونیست جمعه شب از نخستین گفتگوی تلفنی پادشاه مغرب و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از عادی سازی روابط بین دو طرف خبر دادند.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با «محمد ششم» پادشاه مغرب از وی برای سفر به فلسطین اشغالی دعوت کرد و دو طرف ازسرگیری روابط دیپلماتیک و امضای بیانیه مشترک با ایالات متحده را به یکدیگر تبریک گفتند.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که نتانیاهو و محمد ششم در این گفتگوی تلفنی سازوکارهای اجرای توافقات بین دو طرف را تعیین کردند.

همچنین نتانیاهو از پادشاه مغرب برای میزبانی از هیات اسرائیلی به ریاست «مئیر بن شابات» تشکر نمود.

در سفر این مقام صهیونیست به مغرب بیانیه مشترک پیرامون برقراری روابط بین مغرب و رژیم صیهونیستی امضا شده بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید