شبکه نسیم برای شب یلدا، ویژه برنامه «دورهمی» با میزبانی مهران مدیری را فردا ۲۹ آذر ۱۳۹۹ در ساعت ٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری بر روی آنتن شبکه خواهد برد.

«دورهمی» مهران مدیری در شب یلدا

به گزارش سلام نو به نقل از شبکه نسیم، این شبکه با پخش ویژه برنامه کودک شو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در شب یلدا سعی می کند یلدایی متفاوت همراه با خانه نشینی خلق کند.

بنا بر این گزارش کودک شو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی ، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسرش، رضا شفیعی جم و... برای ساعت ٢٣ جهت پخش آماده شده است.
دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت ٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می شود.

شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت ٢٠ تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

ساعت ١٩ کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم میزند.

ویتامین خ در ساعت١٨:٣٠ و نسیم آوا در ساعت ١٨ با پخش موسیقی های جذاب با دست پر به خانه های هموطنان می آیند.

و طبق جدول پخش شبکه نسیم با باز پخش این برنامه ها در روز اول زمستان، امکان استفاده بهتر و تماشای این برنامه ها در دورهمی با تلویزیون فراهم خواهد امد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید