مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد در آستانه ترم جدید تحصیلی، خوابگاه‌ها حداکثر از ۴۰ درصد ظرفیت خود برای اسکان دانشجویان استفاده خواهند کرد.

اسکان دانشجویان در ۴۰ درصد ظرفیت خوابگاه‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مجتبی صدیقی درباره نحوه شروع به کار خوابگاه های دانشگاه ها از شنبه ۱۵ شهریورماه اظهار داشت: با توجه به اینکه سال تحصیلی با روش ترکیبیِ حضوری و غیرحضوری دانشجویان در دانشگاه ها آغاز می شود، مراکز آموزش عالی حضور دانشجویان را برای گذراندن واحدهای عملی و پایان نامه برنامه ریزی کردند.

وی افزود: اسکان دانشجویان در خوابگاه ها برای گذراندن این دروس است و حداکثر ظرفیتی که از خوابگاه ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ۴۰ درصد خواهد بود که البته این میزان ظرفیت میان دانشگاه ها متغیر است ولی بیشتر از ۴۰ درصد نیست.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه ها در طول تابستان ظرفیت خوابگاه ها را بررسی کردند، گفت: هر دانشگاه بر اساس ظرفیت پذیرش برنامه ریزی شده در خوابگاه، دروس کارگاهی، آزمایشگاهی یا عملی را در بازه های زمانی مختلف به دانشجویان ارائه می کند.

به گفته رییس سازمان امور دانشجویان، بر این اساس، تعدادی از دانشجویان واحدهای عملی را در ترم جدید می گذرانند و بعد از مدتی، سری دیگر از دانشجویان وارد دانشگاه و خوابگاه می شوند و دانشجویان سری نخست از آموزش های الکترونیکی بهره مند می شوند.

صدیقی تاکید کرد: بنابراین سرویس دهی خوابگاه ها فقط برای این دروس است و دانشگاه ها بر اساس برنامه ریزی ها از شنبه ۱۵ شهریورماه به بعد نسبت به اسکان دانشجویان اقدام می کنند.

وی درباره اسکان دانشجویان ورودی جدید خاطرنشان کرد: دانشجویان جدید از اوایل آبان ماه به دانشگاه مراجعه می کنند و حضور آنها فقط برای آشنایی با دانشگاه پیش بینی شده است.

رییس سازمان امور دانشجویان نحوه ارائه غذا به دانشجویان خوابگاهی را در قالب بسته بندی های بهداشتی اعلام کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید