دکتر حیدری اقدم، رئیس بیمارستان جم توضیحاتی درباره آخرین وضعیت استاد شجریان داد و گفت: شرایط ایشان هنوز خوب نیست و نیاز به مراقبت ویژه دارد

توضیحات نگران‌کننده بیمارستان جم در مورد شرایط استاد شجریان
 

دکتر حیدری اقدم، رئیس بیمارستان جم درمورد آخرین وضعیت استاد شجریان گفت: شرایط ایشان هنوز خوب نیست و نیاز به مراقبت ویژه دارد. هوشیاری او خوب نیست.

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، دکتر حیدری اقدم رئیس بیمارستان جم در مورد آخرین وضعیت شجریان گفت: دو روز پیش که ایشان را به بیمارستان آوردند شرایط بالینی مناسبی نداشتند و افت فشار و تنگی نفس شدید و ترشحات ریوی بسیاری داشتند و همچنین سطح هوشیاری شان بسیار پایین بود.

وی افزود: استاد شجریان سریعا به آی سیو منتقل شدند، مقداری تنگی نفس و افت فشارشان بهتر شده ولی هنوز هم سطح هوشیاری شان در وضعیت خوبی نیست و تمام مراحل درمانی انجام شده اما متاسفانه هنوز شرایط ایشان هنوز در وضعیت خوبی نیست و همچنان نیاز به مراقبت های ویژه دارد.

حیدری اقدم گفت: ایشان فعلا در بخش مراقبت های ویژه هستند و به این زودی ها نمی توانیم ایشان را از آی سیو بیرون بیاوریم زیرا که هنوز شوک عفونی به ریه ایشان برطرف نشده، از طرفی هوشیاری ایشون تغییری نکرده و افت فشار با داروهای تقویتی بهتر شده است و علی رغم کاهش تب و ترشحات ریوی باید همچنان در بخش مراقبت های ویژه باشند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید