سریال «بچه محل» کارگردانی احمد درویشعلی پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان زاده از شنبه 31 خرداد 1399 راس ساعت 18:45 بر روی آنتن شبکه دو سیما رفته است، به بهانه پخش سریال «بچه محل» به بررسی این سریال پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : فصل دوم سریال «بچه محل» به نویسندگی محمد درویشعلی پور و کارگردانی احمد درویشعلی پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان زاده، کمدی درام موزیکال و خیال پردازانه برای گروه سنی کودک و نوجوان است که از شنبه 31 خرداد 1399 در 40 قسمت 45 دقیقه ای بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته است.

این مجموعه تلویزیونی که برای پخش از شبکه‌ دو سیما تولید شده، هر شب (از جمعه تا چهارشنبه) راس ساعت 18:45 بر روی آنتن شبکه دو سیما می رود و تکرار آن نیز در ساعت‌ 12 روز بعد بازپخش می‌شود و پنجشنبه ها نیز خلاصه قسمت های قبلی این سریال بر روی آنتن این شبکه می رود.

سریال «بچه محل» که به صورت نمایشی و استودیویی با حضور کودکان و نوجوانان تولید شده، یکی از سریال های ماندگار گروه کودک و نوجوان این روزهای تلویزیون است که در ادامه سریال «محله گل و بلبل» تولید شده  و بر اساس بررسی نظرات مخاطبان و بازخوردهای کارشناسان، تغییرات مثبتی به لحاظ محتوایی و در جهت تاثیر بیشتر بر خانواده‌ها و کودکان در فصل دوم لحاظ شده و در فصل دوم به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور کودکان در این سریال منتفی شده است.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی سریال «دخترم نرگس» / ملودرامی اجتماعی در ژانر پلیسی

معرفی سریال «شاهرگ» / درام اجتماعی پیرامون روزهای نخست انقلاب

معرفی و بررسی سریال «آخر خط» / اولین تجربه کارگردانی علیرضا مسعودی

معرفی سریال «افسانه هزارپایان»/ پخش سریال تاریخی پس از حواشی فراوان

فصل قبلی سریال «بچه محل» که طبق کنداکتور صدا و سیما قرار بود از نوروز 99 بر روی آنتن تلویزیون برود، اما تصویربرداری آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و پس از پایان تصویربرداری، در 39 قسمت 40 دقیقه ای از تاریخ 7 اردیبهشت 1399 و در ماه مبارک رمضان بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت و پخش آن در ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ به پایان رسیده بود.

لازم به ذکر است که طبق روال فصل گذشته  ماجراهای متفاوت اهل محل را شاهد خواهیم بود و بازیگران جدیدی نیز در کنار چهره‌های اصلی برنامه حضور خواهند داشت.

کارگردانی سریال «بچه محل» بر عهده احمد درویشعلی پور نویسنده و کارگردان جوان تلویزیون بوده است، احمد درویشعلی پور پیش از این سه فصل سریال «محله گل و بلبل»، سریال «بالش ها» و ... را کارگردانی کرده بود.

نویسندگی سریال «بچه محل» بر عهده محمد درویشعلی پور نویسنده جوان تلویزیون و برادر کوچکتر احمد درویشعلی پور بوده است، محمد درویشعلی پور پیش از این نگارش تمامی آثار برادرش همچون سه فصل سریال «محله گل و بلبل»، سریال «بالش ها» و ... را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان فصل دوم سریال «بچه محل» آمده است : سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی شان برگشته‌اند، اما تأثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است، داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است. او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارند تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کنند. آنها در تلاشند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه‌ها راه اندازی کنند.

در سریال «بچه محل» بازیگران شاخصی همچون داریوش فرضیایی ، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میر احمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن‌پرور، ایمان صفا و امیر محمد متقیان، سروش جمشیدی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

البته ناگفته نماند براساس فیلمنامه و نیاز داستان و جذابیت و تنوع بیشتر، در فصل دوم سریال «بچه محل»، این مجموعه میزبان چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون به‌عنوان بازیگر مهمان خواهد بود.

تهیه کنندگی سریال «بچه محل» بر عهده مسلم آقاجانزاده بوده است و سریال «بچه محل» چندمین همکاری وی با برادران درویشعلی پور بوده است، وی پیش از این در سریالهای «بالش ها»، «محله گل و بلبل» با آنها همکاری داشته است.

سایر عوامل سریال «بچه محل» عبارتند از: تهیه کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلی پور، نویسنده: محمد درویشعلی پور، مجری طرح: محمد حسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویر برداری: محمود صالحی، مدیر صدا برداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانی، منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم زاده، عکاس: نازلی هروی و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید