۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 46773252

اسطوره باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا گفت که بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال است چرا که جام های زیادی را از دست داده است.

به گزارش سلام نو، پائولو مالدینی تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه میلان سپری کرد و با این تیم موفق به کسب 26 افتخار ارزشمند شد؛ از جمله 5 لیگ قهرمانان. او بدون شک یکی از بزرگترین مدافعان تاریخ فوتبال است و با تیم ملی ایتالیا یک بار به فینال جام جهانی نیز راه یافت ولی با شکست از برزیل در ضیافت پنالتی ها ناکام ماند.

مالدینی که مدیریت فنی باشگاه میلان را برعهده دارد، خود را بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال دانست:« معتقدم من بزرگترین بازنده تاریخ فوتبال هستم. برای این ادعا دلایل خودم را هم دارم. من 5 بار فاتح لیگ قهرمانان شدم ولی با میلان در سه فینال هم بازنده شدم. یک سوپرکاپ اروپا، سه جام بین قاره ای، یک فینال یورو و یک فینال جام جهانی را هم از دست دادم. در یک نیمه نهایی جام جهانی نیز بازنده شدم. می توانم بر این فهرست همینطور اضافه کنم.»

مالدینی که در یک لایو اینستاگرامی صحبت می کرد، ادامه داد:« سال ها بازیکن تیم ملی بودم. سال 1994 به فینال رسیدیم و به برزیل در پنالتی ها باختیم ولی در جام جهانی ای که حضور نداشتم(2006)، در ضیافت پنالتی ها قهرمان شدیم. این شانس را داشتم تا قهرمانی های زیادی را تجربه کنم و همچنین توانستم با باخت در فینال هایی که حضور داشتم نیز کنار بیایم. صادقانه بگویم که این ناکامی ها را به عنوان بخشی از ورزش فوتبال پذیرفتم.»

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید