سرمربی ایتالیایی استقلال تهران گفت: نماینده من مشغول پیگیر موضوع در ارتباط با نمایندگان باشگاه استقلال هستند، اما تا این لحظه به هیچ عنوان نشانه‌ای از حل مشکل وجود ندارد.

به گزارش سلام نو به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز، فسخ یک جانبه قرارداد توسط استراماچونی، واکنش‌های مختلفی در ایران به همراه داشته و تهران نیز تلاش‌های خود را برای بازگشت وی آغاز کرده است.

در حالی که برخی رسانه‌ها در ایران خبر از حل و فصل مشکلات استراماچونی با تیم استقلال و بازگشت وی به ایران داده‌اند، اما این سرمربی ایتالیایی در گفت‌وگو با یورونیوز تاکید کرد که چنین اخباری به هیچ عنوان صحت ندارد.

استراماچونی گفت: نماینده من با «پاسترلو» و نمایندگان حقوقی‌ام به سختی مشغول پیگیر این موضوع در ارتباط با نمایندگان باشگاه استقلال هستند، اما تا این لحظه به هیچ عنوان نشانه‌ای از حل مشکل وجود ندارد.»

یورونیوز گزارش داد: در سایه تحریم‌های اقتصادی ایران انتقال پول به حساب‌های خارجی دشوار شده است. با توجه به ارقام میلیونی قرارداد سالانه مربیان خارجی در ایران دریافت این مبالغ از طریق انتقال چمدانی، صرافی‌ها، حساب شخصی افراد و بانک‌های ثالث انجام می‌شود. این نکته موجب شد تا این افراد در مظان اتهام پولشویی و در آستانه انسداد حساب‌های بانکی‌شان قرار بگیرند./ ایرنا  9041

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید