نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا برای حل مشکلات مردم اقدام جدی نمی‌شود؟ شما و بانک مرکزی قول دادید که مشکلات مؤسسات مالی را حل کنید .

به گزارش سلام نو،  ولی الله نانواکناری در جلسه‌ علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: چالش اقتصادی و معیشتی روز به روز عمیق‌تر و غول تورم افسار گسیخته‌تر شده و در حال بلعیدن سفره و معیشت خانواده‌ها است. معضل بیکاری خصوصاً برای جوانان تحصیل کرده و تعطیلی کسب و کار بر انبوه بیکاران افزوده است. بی‌ثباتی قیمت ارز، طلا، خودرو و ارزاق عمومی از جمله گوشت، مرغ و همچنین پایین آمدن ارزش پول ملی باعث فقر جانکاه، طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه تذکر خود گفت: صدای شکستن ستون فقرات اقشار ضعیف جامعه را نمی‌شنوید؟ چرا برای حل مشکلات مردم اقدام جدی نمی‌شود؟ شما و بانک مرکزی قول دادید که مشکلات موسسات مالی را حل کنید ولی متأسفانه هر روز شاهد مراجعات مکرر مال باختگان برای وصول سپرده‌های زیر ۱۰۰ میلیون هستیم. چرا هیچ کس جواب‌گو نیست؟

نماینده مردم بابلسر در پایان خودکفایی را راه‌حل دور زدن تحریم‌ها خواند و تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور! چرا به جای دور زدن تحریم‌ها با عملکرد ناصواب، خودتان را دور می‌زنید؟ یکی از ضروری‌ترین اقدامات در راستای خودکفایی، غذا و دارو است. در مورد برنج اگر فقط استان‌های شمالی ما در سال دو بار کشت داشته باشند می‌توانیم صادرات برنج داشته باشیم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید