دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره پست جنجالی کیانوش رستمی در اینستاگرام گفت: اینستاگرام منبع قابل استنادی برای ما نیست. اگر گلایه ای هست، بهتر است رستمی رودررو با مسئولان فدراسیون صحبت کند.

به گزارش سلام نو،  فدراسیون وزنه برداری که این روزها حال و هوای انتخابات به خود گرفته، برنامه های زیادی هم پیش رو دارد. از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام فجر به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک گرفته تا آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و برخی حواشی مثل مصدومیت سهراب مرادی و صحبت های کیانوش رستمی؛ این ها همه مسائلی است که علی مرادی و محسن بیرانوند، به عنوان رییس و دبیر فدراسیون با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

در همین راستا با دبیر فدراسیون وزنه برداری همکلام شدیم. محسن بیرانوند درباره وضعیت سهراب مرادی و نگرانی بابت نرسیدن او به مسابقات آتی و حتی المپیک ۲۰۲۰ به "ورزش سه" گفت: همان صحبت هایی که دکتر نوروزی انجام داده، برای ما سند است چون او در این زمینه تخصص دارد و با هماهنگی فدراسیون بهترین تصمیم را خواهد گرفت. امیدواریم روند درمانی سهراب مرادی به بهترین شکل پیش برود. اول از همه برای ما سلامتی سهراب مهم است و برای حضور او در مسابقات هم راهکارهایی داریم. برای فدراسیون جهانی بیشتر از همه تست دوپینگ اهمیت دارد که این وزنه بردار می تواند حتی در مسابقات حاضر شود و فقط تست دوپینگ بدهد. نمی گذاریم در حضور او در المپیک خدشه ای وارد شود.

وی در واکنش به انتقادهای اینستاگرامی کیانوش رستمی از فدراسیون مبنی بر نگفتن تبریک بابت مدال آوری در تایلند و عدم استقبال از او در فرودگاه عنوان کرد: اینستاگرام منبع قابل استنادی برای ما نیست. اگر گلایه ای هست، بهتر است رستمی رودررو با مسئولان فدراسیون صحبت کند.

بیرانوند در پایان درباره برگزاری جام فجر در اسفندماه به میزبانی تهران گفت: ستاد برگزاری این رقابت ها از چند هفته قبل شروع به کار کرده و به امید خدا سعی می کنیم به بهترین شکل مسابقات را برگزار کنیم. امسال نسبت به سال های قبلی حساسیت ویژه ای داریم چون رقابت‌ها جزو مسابقات گزینشی المپیک است و باید این میزبانی را برای سال آینده هم حفظ کنیم که نزدیک المپیک به کار وزنه برداران ایرانی می آید./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید