کورتوا دروازه‌بان فعلی رئال مادرید که سابقه بازی در اتلتیکو را دارد هفته آینده باید در برابر تیم اسبق خود بازی کند و انتظار می‌رود جو سنگینی علیه این ستاره بلژیکی حاکم باشد.

به گزارش سلام نو، کورتوا در اتلتیکو بود که به دروازه بانی در سطح جهانی تبدیل شد. او سه فصل بسیار خوب را در این تیم پشت سر گذاشت و حتی عنوان قهرمانی لالیگا را با اتلتیکو تصاحب کرد و سپس به چلسی بازگشت. تابستان امسال و پس از 4 فصل بازی برای چلسی، کورتوا تصمیم گرفت به اسپانیا برگردد و این بار پیراهن رئال را به تن کند.

هفته آینده در دربی مادرید، انتظار می رود که جو سنگینی علیه او در واندا متروپولیتانو ایجاد شود.

کورتوا در این رابطه گفت:« انتظار دارم به سمت من اشیایی پرتاب کنند؟ در بلژیک شرایطی مشابه را تجربه کرده ام. هواداران اندرلخت به سمت من فندک پرتاب کردند و متاسفانه باید گفت که این هم بخشی از فوتبال است. تاکنون در مادرید به مشکل خاصی با هواداران اتلتیکو برخورد نکرده ام. تنها یک بار یکی از آنها وقتی من را دید، شعار زنده باد اتلتیکو سر داد و چیزهایی دیگر.

البته در شبکه های اجتماعی اوضاع متفاوت است. آنجا توهین و دشنام کار راحتی است. توهین ها در شبکه های اجتماعی یا خراب کردن پلاک من بیرون ورزشگاه واندا متروپولیتانو برای من اهمیتی ندارند. حتی اینکه روز بازی بر علیه من چیزهای مختلفی پرتاب کنند هم مهم نیست. قطعا هرچقدر بیشتر فحش بدهند، انگیزه ام بیشتر می شود.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید