تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.

ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان؛ بیرانوند در ترکیب است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون با ۵۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در یک قدمی صدر جدول است. قرمزها امیدوار هستند تا با توقف استقلال در تبریز و البته در صورت پیروزی برابر سپاهان ۵ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم به صدر جدول برسند.

در آن سو نیز سپاهان با ۴۵ امتیاز و با اختلاف ۷ امتیازی نسبت به پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارد. این در شرایطی است که سپاهان در دیدار رفت با شوت تماشایی رضا اسدی موفق شد با نتیجه یک بر صفر سرخ‌پوشان را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد.

پرسپولیسی‌ها مدت‌هاست مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود ندارند و به نظر می‌رسد کادر فنی قرمزها در این بازی همچنان قصد ندارد روی علیرضا بیرانوند ریسک کند. اگرچه شاید سنگربان شماره یک تیم ملی در این بازی بازگشت غیر منتظره‌ای به ترکیب داشته باشد.

از طرفی دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل محرومیت از ترکیب پرسپولیس خارج شده است. نکته جالب توجه در خصوص ترکیب قرمز ها بازگشت کاپیتان امید عالیشاه به ترکیب اصلی این تیم است.

در این بازی به احتمال فراوان بر خلاف ۴ بازی گذشته علیرضا بیرانوند به دروازه پرسپولیس بازمی‌گردد. بیرانوند با نظر پزشکان مشکلی برای این بازی ندارد؛ اما قرار بر این شده که اگر پیش از بازی و هنگام گرم کردن هم احساس درد کرد از ترکیب اصلی خارجی شود.

گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار دارند. عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی قرار دارد و وحدت هنانوف نیز در سمت راست دفاع جانشین دانیال اسماعیلی‌فر شده است.

مسعود ریگی در پست شش قرار دارد و سروش رفیعی طراح حملات قرمزها در این بازی جذاب است. مهدی ترابی و اوستون اورنوف دو بال سمت چپ و راست پرسپولیس در این دیدار هستند. امید عالیشاه بعد از دوری از ترکیب قرمزها در این بازی به عنوان کاپیتان حضور خواهد داشت و عیسی آل کثیر نیز در نوک خط حمله قرار دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛

علیرضا بیرانوند(امیر رضا رفیعی) - گئورگی گولسیانی - حسین کنعانی زادگان - عبدالکریم حسن - وحدت هنانوف - مسعود ریگی - سروش رفیعی - اوستون اورنوف - مهدی ترابی - امید عالیشاه - عیسی آلکثیر

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید