چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در نخستین روز عید فطر پیرمردی که برای پیاده روی به پارک رفته بود؛ با شلیک تفنگ افراد ناشناسی به قتل رسید.

قتل هولناک پیرمرد ٨٠ ساله با اسلحه در خیابان پاسداران

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، اخبار حوادث بخش مهمی از خبرهای پلیسی را تشکیل می‌دهند؛ ظهر بیست و دوم فروردین ماه، مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از پارک‌های محله پاسداران از سوی مردم به مرکز فوریت‌‍‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای جنایی راهی پارک موردنظر شدند و جسد پیرمرد حدوداً ۸۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که هدف شلیک گلوله ساچمه‌ای از ناحیه سر قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد هنگامی که مقتول مشغول پیاده‌روی بوده قربانی این جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مقتول بازنشسته بوده و با دوستانش در پارک موردنظر قدم می‌زدند که ناگهان با شلیک گلوله ساچمه‌ای از سوی افراد ناشناسی به قتل می‌رسد؛ در رصدهای اطلاعاتی اولیه نیز مشخص شد که این پیرمرد با فردی اختلاف عمیقی نداشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته پارک موردنظر ابتدا هویت عامل این جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری متهم اقدام کنند.

با دستور قاضی شفیعی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی جهت دستگیری عامل این قتل ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید