پرسنل امدادی آتشنشانی تا پایان بارش‌ها در حالت آماده باش قرار دارند و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمترسانی به شهروندان کرمانشاهی هستند.

۵ خودروی گرفتار در سیلاب نجات یافتند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از نجات ۵ دستگاه خودروی گرفتار در آب و۱۲مورد رفع آبگرفتگی در شهر کرمانشاه خبر داد.

آتشپاد غلامرضا رضایی اظهار کرد: به دستور ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه و اعلام بارش‌های سیلابی در سطح شهر کرمانشاه، پرسنل سازمان آتش نشانی تا پایان فعالیت سامانه بارشی در وضعیت آماده‌باش هستند.

وی افزود: در بارندگی ۲۴ ساعت گذشته و بارش شدید باران و تگرگ در برخی ناطق شهر کرمانشاه و وقوع آبگرفتگی معابر و آبگرفتگی محلی، ۱۲ مورد رفع آبگرفتگی اماکن توسط پرسنل آتش نشانی کرمانشاه انجام گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه همچنین آبگرفتگی معابر در برخی مناطق شهری نیز باعث گیر افتادن برخی خودروهای سواری در آب جمع شده، شد که با تلاش آتشنشانان کرمانشاهی ۵ دستگاه خودروی سواری گرفتار در آب رها سازی شدند.

وی ادامه داد: پرسنل امدادی آتشنشانی تا پایان بارش‌ها در حالت آماده باش قرار دارند و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمترسانی به شهروندان کرمانشاهی هستند.

پ
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید