رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: تلاش‌های مذبوحانه رژیم صهیونیستی همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آن‌ها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.

رهبرانقلاب: رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، دیدار سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه کار و تلاش خیلی خوب و متراکم در حال انجام است اما نیازها به کار بیش از اینها است، اظهار داشتند: بخش شیرین اقتصاد؛ فعالیت های وسیع زیر ساختی است که نتایج آن در میان مدت و نه چندان دراز مدت ظاهر خواهد شد.

آیت الله خامنه‌ای در دیدار رمضانی با کارگزاران نظام عصر چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار داشتند: کار و تلاش خیلی خوب و متراکم در حال انجام است اما نیازها به کار بیش از اینها است.

ایشان با بیان اینکه واقعیت های اقتصاد در کشور یکسان نیست هم واقعیت های تلخ وجود دارد و هم واقعیت‌های شیرین، گفتند: واقعیت های تلخ اقتصاد؛ گرانی، بی ثباتی بازار تنزل ارزش پول ملی است.

رهبر انقلاب،در این دیدار تاکید کردند: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: بخش شیرین اقتصاد؛ فعالیت های وسیع زیر ساختی است که نتایج آن در میان مدت و نه چندان دراز مدت ظاهر خواهد شد.ر

رهبر انقلاب در بخش دیگری از فرمایشات خود در جمع کارگزاران نظام تاکید کردند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد. تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.

تکمیل می‌شود...

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید