فیلمی از شلیک چندین گلوله و درگیری مسلحانه در نزدیکی منزل نماینده کهگیلویه در مجلس یازدهم در فضای مجازی منتشر شد.

تیراندازی در دهدشت در نزدیکی منزل نماینده مجلس + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، به دلیل برخی اعتراضات مبنی بر تقلب و تخلفات انتخاباتی در انتخابات مجلس دوازدهم در کهگیلویه بزرگ و راهیابی سیدمحمد موحد نماینده فعلی بعنوان مُنتخب به این مجلس، تیم اعزامی بازرسی شورای نگهبان اقدام به ابطال ۱۳ صندوق کرد.

با ابطال این صندوق گفته می شود حدود هشت هزار رای موحد نماینده فعلی و مُنتخب دوازدهم در کهگیلویه بزرگ ابطال و اختلاف آرای او با سیدعلی محمد بزرگواری نفر دوم این انتخابات به حدود سه هزار رای رسیده است.

اختلافات و تنش ها در کهگیلویه بزرگ راجع به انتخابات ادامه دارد و مخالفان موحد خواستار بازشماری دوباره صندوق های بیشتر آرای انتخابات مجلس دوازدهم در این حوزه انتخابیه هستند.

ساعاتی پیش شلیک مُمتد گلوله و درگیری مسلحانه در نزدیکی منزل نماینده کهگیلویه بزرگ، بسترساز انتشار شایعاتی در فضای عمومی و مجازی این حوزه انتخابیه شد، اگرچه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه این شایعات را تاکنون رد کرده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سرهنگ سید محمد موسوی" در گفت و گو با رسانه ها با رد شایعات درگیری انتخاباتی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، درگیری مُسلحانه بامداد امروز را یک درگیری عادی در خیابان منزل مسکونی نماینده فعلی مردم در مجلس یازدهم عنوان کرد که از سوی نیروی انتظامی کنترل شده است.

وی از دستگیری ۲ نفر از عوامل نزاع در درگیری مسلحانه در نزدیکی منزل سیدمحمد موحد نماینده فعلی مردم در مجلس هم خبرداد و تاکید کرد که سایر عوامل این نزاع تحت تعقیب پلیس قرار دارند و البته‌ هنوز انگیزه درگیری مشخص نیست.

سرهنگ موسوی با تاکید اینکه درگیری هیچ ربطی به انتخابات ندارد، خاطرنشان کرد: تلقی سیاسی بودن درگیری بخاطر این است که در مجاورت منزل نماینده روی داده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اظهار تاسف از بزرگ نمایی برخی از رویدادهای عادی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، افزود: برخی با بزرگنمایی رویدادها به حاشیه دامن می‌زنند و با انتشار اخبار ضد و نقیض، در جامعه تنش ایجاد می‌کنند. 

موسوی در این مصاحبه اشاره ای به وجود احتمالی مصدومین در این درگیری مسلحانه نکرده است.

mp4
انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    بیچاره ها فقرفرهنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید