محمد حسین کنعانی‌زادگان بازیکن تیم ملی ایران در صفحه شخصی. اینستاگرام خود عکس و فیلم جشن‌تولدش را منتشر کرد.

تولد تلخ و دور از انتظار بازیکن مشهور تیم ملی فوتبال ایران در تنهایی خودش! + فیلم

به گزارش سلام نو، محمد حسین کنعانی زادگان متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر، فوتیالست است.

تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته برق صنعتی و مکانیک خودرو می باشد که از ۱۱ سالگی فوتبال را شروع کرد و سال ۱۳۹۰ به پرسپولیس پیوست و همواره از بازیکنان جنجالی به شمار می رود.

فرزند بندر امام خمینی بخش مسکونی مشهور به سربندر می باشم.

کنعانی زندگان عضو بسیج بودم و همیشه مخصوصا صبح ها باید می رفتیم دعای ندبه را برگزار می کردیم، همان ایام بود که استارت فوتبالم با تیم مقاومت بسیج بندر امام خمینی شروع شد.

بصورت جدی فوتبال را از ۱۱ سالگی شروع کرد و به تیم ملی نوجوانان دعوت شد او سپس سال ۱۳۸۸ در تیم جوانان «استقلال ماهشهر» به مدت دو سال بازی کرد.

بعد از دعوت به تیم ملی زیر ۱۷ سال در ۱۶ سالگی چهره اش برای اهالی فوتبال شناخته تر شد و در سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۷ ساله بود با قرار داد دو ساله به پرسپولیس دعوت شد.

او در پرسپولیس کنار علی کریمی و وحید هاشمیان حضور داشت، سپس به صورت قرضی نیم فصل به تیم دسته اولی بیرامار پرتغال رفت اما خیلی کوتاه بدون حتی ۱ بازی جدا شد.

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ پس از پایان خدمت سربازی انتظار می‌ رفت این بازیکن به پرسپولیس بازگردد اما او با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و به تیم رقیب «استقلال» با سرمربیگری علیرضا منصوریان پیوست.

او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد و در پایان فصل در حالیکه تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

محمد حسین کنعانی زادگان اولین بار سال ۱۳۸۷ به تیم ملی نوجوانان دعوت شد تا اینکه از سال ۱۳۹۰ امکان بازی در تیم ملی جوانان را بدست آورد.

او سال ۱۳۹۳ چند بازی برای تیم ملی امید انجام داد تا اینکه سال ۱۳۹۴ به دعوت کارلوس کیروش وارد لیست تیم ملی بزرگسالان شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید