حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه‌ها در برنامه تلویزیون از یک پسر بچه بیرجندی سوال پرسید و او جواب بامزه‌ای داد و باعث خنده‌اش شداین ویدیو در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

جواب عجیب پسربچه بیرجندی به مجری برنامه تلویزیون + فیلم

به گزارش سلام نو،حامد سلطانی متولد 13 آذر 1367 در مشهد، مجری تلویزیون است.

دانش آموخته رشته گرافیک می باشد که از همکاری با واحد فرهنگی آستان قدس شروع کرد سپس بعنوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به سرعت رشد کرد.

حامد سلطانی در بلوار وکیل آباد مشهد بزرگ شد، مادرش خانه دار و پدرش فرهنگی بازنشسته هست و می گوید همیشه افتخار کردم بچه محله امام رضا هست اولین روز ضبط برنامه میدون خیلی استرس داشتم، اینکه جلوی دوربین در استودیویی با آدم های حرفه ای برای من که اولین بارم بود، سخت شد.

در نخستین پلاتو، خیس عرق بودم، چهار تا کلمه رو نمی توانستم کنار هم بچینم و این بخش بارها و بارها تکرار شد و  شب خیلی سختی را تجربه کردم.

بعد از دو فصل اجرای میدون، مهر 1400 ریسک بزرگی کرد و اجرای «اعجوبه‌ ها» را برعهده گرفت که سابقا با اجرای مهران غفوریان حسابی مورد توجه قرار گرفته بود.

با این حال این برنامه با دکور و ساختار متفاوت به مسیر خود ادامه داد و از بهمن همین سال نیز مجری برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» شد.

همچنین یکی از مجریان اجراهای ارگانی ابوذر روحی و سرود سلام فرمانده نیز می باشد.

حامد سلطانی خیلی زود با خانم «فائزه صفری» ازدواج کرد، ثمره این زندگی «فاطمه سلما» متولد بهمن 1393 و «محمد مهدی» متولد اسفند سال 1397 است.

سحرگاه [04:10 صبح] روز جمعه 13 خرداد 1401 خودروی شخصی حامد سلطانی به همراه همسر و فرزندانش در مسیر «خور و بیابانک» دچار واژگونی شد.

در این حادثه درناک همسر 33 ساله و پسر 3/5 ساله این مجری در دم جان باختند و خودش و دختر 8 ساله اش مصدوم شدند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید